2021-05-25, 00:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han lät sur! Sen frågade han ”har du ladd?” till Luis. Madde ”TYST!”. Kom fram en del smaskigt där som de inte räknade med.
HAHAhaha! 🤣
Frågade han Luis om HAN hade cola?

Fast man vet väl iofs aldrig?

Fick iallafall intrycket att Luis hade fastnat i nån syratripp han tog på 80talet?
Som brände sönder både hjärnan och tungan.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-25 kl. 00:45.
2021-05-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ge PK-töntarna vad de vill ha istället.
Ta in 10 militanta muslimer och 10 militanta judar. Ge dem enbart fläsk att äta, brännvin att dricka och döp om programmet till "TV fyras kärlekshus"

MVH/Gnomegirl.
Endast iklädda i string, tack!
2021-05-25, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kollade på Glasmans story när han skulle filma vem som vann och Muppdos sa "Det är Tanja" och någon skrek HÅLL KÄFTEN. Var det Amilia fick jag en gnutta respekt för henne
Jag tyckte det lät som Antonia. Nästan hundra prolle säker på den.

Edit: efter att ha kollat igen tänker jag spika Antonia. Jag har konsumerat mina timmar av henne och det är absssss hon.
Senast redigerad av HeligModer 2021-05-25 kl. 00:43.
2021-05-25, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ehum.
Majsan har mycket päls och är taskig.
Måste vara någon annan du menar.
hundra dagar med dig blandat med big brother och bilresan i 200 till sthlm när madde åkte ut ur huset satte sina spår på lillmajsan ,,,
2021-05-25, 00:42
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Och det skall vi nog vara jävligt glada för. Jag själv är en av Stockholms fulaste, ilsknaste, rödhårigaste, kortaste kvinnor, så jag håller mig helst dold bakom ett anonymt konto här på dödsknarkarpedofilforumet flashback.
Men jag snackar gärna skit med likasinnade mentalfall.
MVH/Gnomegirl.

Hahaha.
Fan tittade i spegeln. Axellångt brunt hår med gråstänk. Mörkrött skägg. Orkar inte raka mig på semestern. Hemska ögon som växlar mellan blått och svart beroende på om jag tänker på Eritrea. Inget vackert just nu. Jag kräver förbli anonym, inte för min skull utan för er. Tur att djur är förlåtande.
Jag förstår helt enkelt din ångest Gnome.
2021-05-25, 00:42
Medlem
På big brothers instagram när de lagt ut bilder på vilken placering tjejerna kom på, Emelies bild har 9000 gillamarkeringar, Nardos har 4800 och Tanja har 10.600.

Ja alltså... jag bara säger det.
2021-05-25, 00:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kollade på Glasmans story när han skulle filma vem som vann och Muppdos sa "Det är Tanja" och någon skrek HÅLL KÄFTEN. Var det Amilia fick jag en gnutta respekt för henne
Tror det var Amilia, och Glasman skrek "MEN LÄGG AV NU!"

hahahahahahaha
2021-05-25, 00:44
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
En sak som är säker, Kattis arsle är inte är riggat. Det är hon som står för fyrverkeri explosionerna ikväll som du kan se

Jag har en bekännelse.
Jag har riggat Kattis korvkanon. det kommer bli ett hejdundrande brak och rabalder när skinkorna på kärringen börjar slappna av ikväll......
Medlem
Jävligt skönt att Big brother är över , har aldrig stött på så mycket korkade och IQ befriade människor i mitt liv som i detta forum. Tur att man har ett vettigt liv med smarta och intellektuella människor IRL . Glad att Tanja vann söt o go tjej, Nardos kom tvåa inte illa pinkat hon har hela framtiden framför dig. Emelie kom trea vilket gav hopp om att falskhet inte lönar sig.

Tanja och Nardos har definitivt sitt på det torra framöver och Emelie , ja hon kan åka hem till sin källare i Ystad.🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tyckte det lät som Antonia. Nästan hundra prolle säker på den.

Edit: efter att ha kollat igen tänker jag spika Antonia. Jag har konsumerat mina timmar av henne och det är absssss hon.

Hahaha damn, nu när du säger det så.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hm, menade hon fitt-transplantationen?

HahahaHAHhahaha "man får inte", men jag kan inte hålla emot längre.
Vinet sprutade rakt ut ur min käft mot datorskärmen.

Ditt demonicokattskrälle.
Vill nästan skicka räkningen för reparation till dig by air mail par avion
2021-05-25, 00:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu kom det fram på Luis live att Adrian sov hos Madde inatt. Hoppsan!

Jaha, då lär ju kylen vara tom, osten nedhyvlad till paraffinet och stackars Madde lika kåt som förut.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in