2021-05-25, 00:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ingen konstig känsla alls. Vi har i princip snackat med varandra dagligen. Precis som de i huset, enda skillnaden är att vi inte ser varandra. Men det kommer en ny tråd snart där vi fortsätter snacka.

Och det skall vi nog vara jävligt glada för. Jag själv är en av Stockholms fulaste, ilsknaste, rödhårigaste, kortaste kvinnor, så jag håller mig helst dold bakom ett anonymt konto här på dödsknarkarpedofilforumet flashback.
Men jag snackar gärna skit med likasinnade mentalfall.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Haha, roligt.

Skojade chatten eller var Simon arg i bilen över att Tanja vann?
Ja hörde honom ironisera över va konstigt att Tanja vann, värdig vinnare vann bla bla bla...
Medlem
Citat:
Haha, roligt.

Skojade chatten eller var Simon arg i bilen över att Tanja vann?

Han lät sur! Sen frågade han ”har du ladd?” till Luis. Madde ”TYST!”. Kom fram en del smaskigt där som de inte räknade med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
KukenRiche på Öfvre.
De stängde väll 20.00 likt övriga Sveriges krogar...
2021-05-25, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Simon sitter och muttrar surt över att Tanja vann i Luis live, trevlig kille, hans förlåt och fejktårar var bara ett spel som andra med mig synade tidigt.

Simon har redan sagt gång på gång att han inte tycker Tanja var värd en vinst. Så ingen nyhet där direkt.
2021-05-25, 00:33
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Simon sitter och muttrar surt över att Tanja vann i Luis live, trevlig kille, hans förlåt och fejktårar var bara ett spel som andra med mig synade tidigt.

Var just av den anledningen jag röstade på Tanja hela vägen in. Tror faktiskt Simon låg bättre till fram tills det du nämner hände med allt fejkgråt osv. Man fick avsmak just där och då och det var svårt att förbise det.
2021-05-25, 00:33
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ja hörde honom ironisera över va konstigt att Tanja vann, värdig vinnare vann bla bla bla...
Om den fittan dyker upp i Tanjas Youtube kanal...

Hoppas Tanjas familj/vänner som har sett på programmet slår in lite vett i skallen på henne när det kommer till vänner.
2021-05-25, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon jävla idiot. Om det var han. Luis sa något om att han har hela väskan full med "grejer", men han menade dricka.

Simon: "Har du ladd?"
Om Simon vunnit hade pengarna varit slut före sommaren övergår till höst
Medlem
Nån live precis när Aranxa står och dansar och slår Nardos på röven . Tydligen är hon ass packad. Aranxa nr 1 har alltid varit Nardos produktionen har sett till att hon kom så lång hon gjorde
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos: "Det du har varit med om, har jag också varit med om.. men på ett annat sätt" snyftar hon fram.

Hm, menade hon fitt-transplantationen?
2021-05-25, 00:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Rammi vart är du? Jag vill läsa dina känslor kring hela säsongen och hur du upplevde avslutningen. Din träffsäkerhet i tankar och skarpa analyser har saknats något så oerhört i år ❤️

Rammi dog i Corona för länge sedan.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-25, 00:35
Medlem
Citat:
Om den fittan dyker upp i Tanjas Youtube kanal...

Hoppas Tanjas familj/vänner som har sett på programmet slår in lite vett i skallen på henne när det kommer till vänner.
Tanjas pappa tog ett nacktag och sa något jag inte hörde på någons live, Simon såg spak ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in