2021-05-25, 00:14
Medlem
xrlpyts avatar
Nu verkar de visst dra vidare från huset, Jullan och Dompa lade upp på sina storys. Tanja är medveten än så länge, dansar och tjoar.
Medlem
Rudiebois avatar
Är det någon som filmar live NÅGONSTANS?!
Ser inget på Instagram. Inser nu att en era är över.

Låt nästa säsong bli icke-pk, olika ålderspann, allt emellan anoretiker till obesity, rullstolsburna eller någon som kommer in med rullator, eller direkt från Köpings LSS hem.
Där slagsmål, live-knull, fri flöde till alkohol (och gärna tjack) är tillåtet. Svordomar och hot ska hagla.
Inga influencers.
Låt var man eller kvinna slåss för miljonen. Bokstavligt.
Detta ska bli nutidens Hunger Games. Där allt är tillåtet.
Där mobila akutteamet till S:t Göran står redo och polisen med brandkår står med kuken i givakt.

Har vi ingen Dan Bilzerian som kan göra denna dröm sann åt oss freaks här på Flashback?

Inget PK bullshit.
Enbart öga för öga, tand för tand. Ingen censur. Låt spelet börja!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ingen konstig känsla alls. Vi har i princip snackat med varandra dagligen. Precis som de i huset, enda skillnaden är att vi inte ser varandra. Men det kommer en ny tråd snart där vi fortsätter snacka.
(FB) Skvaller om årets Big Brother-deltagare (2021)
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror det här var första gången som jag blivit så djääääääääääävla glad över att någon INTE vann. Hade hellre sett vem som helst i detta hus med undantag av Pedram vinna. Dags att sluta rida på sina hudfärger och sen kunna bete sig hur illa som helst.
Samma här. Förutom Pedram så är Nardos den sista jag ville skulle vinna.

Så jävla glad jag känner mig.
2021-05-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
🤣🤣🤣Det kommer aldrig hålla…
Han gillade Emelie, han såg att hon barfavoriter att ta hem det dryga veckan sedan. Om finalen hade varit för en vecka sedan hade hon vunnit.
2021-05-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Om ni följer Glasman (glas1) så har han en story från Antys lägenhet (är det väl) där de såg finalen med Lennie och Amilia och några till. När vinnaren skulle läsas upp och Nardos började bjäbba "det blir Tanja, jag vet det blir Tanja, Tanja kommer vinna, aa säg Tanja bara" så skrek flera av dem "HÅLL KÄFTEN!!"
Hahaha ja jag såg det precis och blev så lycklig! Var amilia, hon är så sjukt bra! Älskar henne!
2021-05-25, 00:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror det här var första gången som jag blivit så djääääääääääävla glad över att någon INTE vann. Hade hellre sett vem som helst i detta hus med undantag av Pedram vinna. Dags att sluta rida på sina hudfärger och sen kunna bete sig hur illa som helst.
Är tyvärr rädd för att vi bara sett början?
Blir det en säsong till blir den med stor sannolikhet ännu värre, med ännu vidrigare, skrikigare och ännu mera hjärndöda Nardosar.

Och givetvis med en ännu galnare mob som fanatiskt mordhotar alla som kritiserar deras sektledare, eller det kanske inte stannar vid hot 2022?

Ritualmord?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-25 kl. 00:25.
2021-05-25, 00:19
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Samma här. Förutom Pedram så är Nardos den sista jag ville skulle vinna.

Så jävla glad jag känner mig.
Ja, Det är konstigt hur man kan bli så in i helvete glad över att en person INTE vann. Kan inte påminna mig om att jag känt något liknande tidigare. Nästan som att jag skulle ha vunnit själv.. Hade verkligen inte önskat att Simon fick dom där idioterna på sig....Helt sjukt att jag till och med är lättad över att han slapp finalen då jag inte tror att han hade blivit skonad från trakasserier och hot....
2021-05-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Han gillade Emelie, han såg att hon barfavoriter att ta hem det dryga veckan sedan. Om finalen hade varit för en vecka sedan hade hon vunnit.

Yeah right , efter några k…. Så är sagan över. Att tro något annat är bara naivt.
2021-05-25, 00:21
Medlem
Ohlala vad sexig dikmen rör på höfternA, blir sugen faktiskt
2021-05-25, 00:21
Medlem
Rudiebois avatar
Kollade glaskukens instastory och kan bara säga att så som Amolian skrek som en stucken gris på väg till slakt, kan man nästan tro att det var hon som kammade hem millen. Nästan lika tragiskt som myrans smak på inredning.
Senast redigerad av Rudieboi 2021-05-25 kl. 00:26.
2021-05-25, 00:22
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är tyvärr rädd för att vi bara sett början?
Blir det en säsong till blir den med stor sannolikhet ännu värre, med ännu vidrigare, skrikigare och ännu mera hjärndöda Nardosar.
Helt riktigt. Sanningen om Nardos tid i huset finns på Flashback iallafall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in