2021-05-24, 23:00
Medlem
1754s avatar
Ponne sänder live innefrån huset.
2021-05-24, 23:00
Bannlyst
Tess är live 🍆💦, alla är live och alla vill se Emelie och dompan, ingen vill se nardos.

https://imgur.com/a/tpfZJhX

https://imgur.com/a/XQTYDF9
2021-05-24, 23:01
Medlem
Nu vill dom skapa en insamling till Nardos hahahahahha
Medlem
lundaelevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde

1+
Medlem
Therese sänder live från huset nu
2021-05-24, 23:02
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vi höres nästa år, eller ännu värre så hörs vi i kommande skvallertråd.

För att minimera risken att bygga en lika stor bajshög som Mouchino gjort efter allt ordbajseri så håller jag mig kort - tack för alla sjuka diskussioner och tjafs. Jag har skrattat åt er hela jävla säsongen.

2020tråden ligger mig närmre om hjärtat. Det märktes tydligt att många läsare från den bestämde sig för att testa lyckan och regga ett konto i år, men: ni suger.

Hej!
Tack själv din jävel!
2020 tråden var sjuk. Denna med, men känner mig mer sentimental och vemodig inför att lämna tråden detta året
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Tack alla som har deltagit i årets tråd 💜 se till att ladda era batterier fyllda med spydigheter, smarta smeknamn, irritation etc till nästa säsong

Off topic: Rammi73, ursula45 och Larsson 45, ni är saknade

Hihihi! Larsson, vilken hjälte! Den förste i tråden som sade något negativt om Adrian.
Verkade varken kolla avsnitten eller DC men satt ändå och kommenterade och tiggde bilder och klipp.
Jag hade hoppats att han/hon åtminstone skulle gästat oss idag på finalen.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Verkligen det blev som vi trodde och hoppades på. Tanja eller Emelie!

Emelie har gjort en fantastisk resa och hon är också helt underbar!

Till dig speciellt kommer här ett litet bevis på min uppskattning för att jag fått dela mina åsikter och tankar med dig, även om vi i mångt och mycket delar värderingar om saker och ting. Så Tack Buschock!❤️❤️

❤️❤️ till dig också.. bye bye
2021-05-24, 23:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag älskar dig, dina grova skämt och din totalt PK-befriade mun din jävla dåre.
Godhetsmaffian hatar dig, men bland alla gnomes i Ironforge är du en hjälte!

MVH/Gnomegirl.
Tack så hemskt mycket!

Jag skrattar alltid åt dina grova inlägg!

Jag är ingenting jämfört med dig.
2021-05-24, 23:03
Medlem
Niklas941s avatar
Ponne förtjänar ju fler följare nu när han är så skön och sätter upp telefonen och live:ar på en befintlig kamera! Tack!
2021-05-24, 23:04
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Kära Rudie, jag hoppas att det blir ett BB nästa år också och att det inte är någon vänsterextremistisk kanal som håller i det.
Hoppas de tar in riktigt vidriga jävlar som vi verkligen kan hata tillsammans, den här säsongen var ju bara för mellanmjölkig.

MVH/Gnomegirl.

Jag saknade faktiskt Amolian där ett tag, om jag nu skall vara brutalt jävla ärlig. Hade ingen att grilla ordentligt liksom.

Denna säsong har fått mig att spy i munnen rakt igenom.

Därav min minimala närvaro och aktivitet, samt att jag sa upp FITTMORE för flera veckor sedan, när jag såg åt vilket håll det var på väg åt - käpprätt åt h-e!

Förutom att den härliga värmländskan kammade hem millen!
2021-05-24, 23:04
Medlem
xrlpyts avatar
Fan vad otacksamt för finaltrion att städa hela huset idag, när ALLA och deras familj och vänner är därinne nu och grisar till det igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in