För mig handlade det aldrig om hennes hudfärg eller ursprung utan hennes beteende och speciellt under sista veckan! Hade hon visat på rätt utveckling så hade jag utan problem kunnat rösta på henne!
Ja, hon skulle behövt en skopa ödmjukhet men ibland är det svårt att lära en gammal hund att sitta.
Hon var absolut en rolig karaktär vissa gånger. Men hon har för mycket att jobba med ännu.
Går inte att jobba bort personlighetsstörningar. Man borde egentligen inte ge såna massa plats så de kan vara förebilder för unga flickor. Men det är klart att det blir karaktärer av såna som är underhållande att se i TV. Det handlar dock om att översitteri och mobbarbeteende inte ska löna sig i slutändan.
Jag tror det spelade stor roll att hon varit med i PH tidigare och hade en stor följarskara. Jag är glad att hon vann fast jag ville att Simon skulle vinna. Men tänk Simon eller Emelie med samma följarantal innan dom kom in, eller tänk Tanja utan. Det var nog den sista pushen som behövdes för att vinna.
Håller med. Tanja verkar vara en fin person men hon hade för stor fördel, alla borde börja från noll.