Måste tacka er så som GBG17,Gnome, Ketchup, Ridne, Grodan,,ja ni vet vilka ni är. Tråden har varit mer underhållande än programmet. Har garvat högt åt era kommentarer och disskutioner. Grannen har nog trott jag gått på svamp ibland.
Ni andra kan krypa tillbaka upp i narsisstens arsle.
Tack Tack Tack till er alla som förgyllt min kvällslektyr.
Gnome grattis och lycka till med den lilla.
Love,peace and understanding kram solvind
Tackelitack själv kära du! Vi är många som har fått trofén att glöda, glimra och glänsa under den här tiden! Tack för alla goda skratt! ❤️❤️❤️
Det är alltid så sorgligt när en BB säsong tar slut
Man gnäller på produktionen och deltagarna medans det pågår och när det är final så inser man hur tomt det kommer bli imorgon
Jag ÄLSKAR Big Brother ...bästa realityshowen ever
Jag tror (på riktigt) att om hon inte vinner, så kommer hon dröja sig kvar JÄVLIGT LÄNGE, möjligen låtsas svimma eller liknande, allt för att få så mkt sista kameratid som möjligt.
Jag kommer få TOTAL PANIK då.
Same! Fan så nervös så jag knappt kan skriva. Vad fan är det för fel på mig. Måste verkligen skaffa ett liv nu.
Emelie nere i 1.70 nu och Nardos står i 3.50, Tanja i 2.50. Ser ut att bli en skräll att Emelie vinner, vände på 3 sista veckorna men det är tätt mellan henne och Tanja in i det sista. Nardos verkar vara uträknad nu och får lämna på hedervärd 3:e plats.