Missade det med hon Lisa men med Adrian vafan asså! Han gräver ju som fan därinne, att inte ngn säger till honom! Och vem fan lägger ut en video på sig själv där man ska se snygg och cool ut men gräver runt i näsan
Jag ger mig fan på att han har pillat upp en ostbit där som han nu desperat försöker få ut.
En sista hälsning till tråden som gav mycket glädje till mig fram tills för en månad sedan, då jag av olika anledningar tappade nästintill allt intresse för årets säsong.
Tack för sällskapet och all underhållning.
Skål på er, må bästa kvinna (Tanja) vinna
Nu kommer det gå mycket snabbare för Tanja då hon inte kommer lägga sig i hela tiden..
Hennes avundsjuka över att Emelie fortfarande sminkar sig Hahah ”är du klar snart eller”?”, hon ville själv inte ha den makeupartisten så hon kan vara tyst! Otrevlig och vet inte hur hon ska prata med människor hon precis har träffat
Narnia ramlade antagligen ur stolen när hon skulle kliva ner och rev sönder klänningen. Därav den långa censuren så ingen skulle råka se hennes nakna hud.
Jag vill gärna se en vinnare som kliver in i huset som en oslipad diamant. En som är underhållande genom att säga och göra "fel" saker eftersom hen vet inte bättre. En som växer i huset, som börjar inse sina brister, som får aha-upplevelser och börjar känna bättre sig själv, som börjar sin utveckling i huset och som kommer ut som en förändrad människa. Kampen som innebär en personlig utveckling är värd belöning och det är underhållande att se en människans utveckling.
Jag vill inte se som vinnare en färdigslipad moder Teresa som säger och gör bara rätt saker, som har lärt sig vad som lönar sig att säga och vad som ger en massa "vänner" och beundrare. Som behövt bara springa halva maratonloppet för att komma till mål genom att komma till huset mycket senare än andra och som redan är en internet kändis med en massa efterlöpare.
Jag är inte ute efter att ha vinnaren som vän utan jag vill ha underhållning. Om jag ville ha hen som vän skulle jag välja annorlunda. En för perfekt människa är bara tråkig att se på TV och jag blir misstänksam när ngn verkar för perfekt. Är människan äkta eller har hen bara lärt sig säga rätta saker? Tanjas resa i BB huset är inte intressant att se. Hon kom och hon gick och det hände inte speciellt mycket under tiden. Om vi hade fått följa hennes utveckling från direkt efter olyckan till i dag hade det säkert varit intressant att se.
Jag vill även belöna ngn som vågar vara sig själv även om det innebär att man inte blir populär i allas ögon, en som vågar gå mot strömmen och är trogen för sig själv utan att sälja sin själ för att bli allmänt omtyckt. En som inte vänder kappan efter vinden. En sån människa kan du lita på, du vet att du alltid får ett ärligt svar.