Varför kan jag inte se BB på cmore? Jag har startar etr konto där
Skrivit in alla uppgifter och godkänt via klarna (igår). Men nu mår jag klickar på BB står det bara att detta lnte ingår i mitt abonnemang. Kan någon snälla hjälpa mig?
Tar en bankdag, dvs klart imorgon. Varför skaffa det sista dagen?
Folk som säger att Tanja är så trevlig och genuin för spelets skull är helt efterblivna. Nu sitter hon med en person som inte alls är med i spelet och är ändå lika go och glad som alltid. Den enda värdiga vinnaren av BB 2021, spelar ingen roll att hon inte varit med prick 100 dagar. Bästa karaktären vinner.
Alltså frisören sa tydligt att dom inte skulle hinna färga Nardos hår och om hon färgar det i stress så kommer det inte bli bra och att hon gärna färgar hennes hår på utsidan men hennes fans fick det till att Nardos blir särbehandlad och att hon borde fått in en egen frisör… ser dom inte att hon har kolsvart hår och att färga det ljust är svårast? Dom skulle bara ha gjort det ändå och förstört hennes hår
Ja tänkte på det med! Det krävs flera sittningar om det ska bli bra.
Skrivit in alla uppgifter och godkänt via klarna (igår). Men nu mår jag klickar på BB står det bara att detta lnte ingår i mitt abonnemang. Kan någon snälla hjälpa mig?
Du kunde ha lånat mitt konto, Säger ändå upp skiten ikväll efter BB.
Så då har jag gjort min plikt och lagt mina 2 röster på Tanja !! Hade svårt att välja mellan Tanja och Emelie men blev till slut Tanja hon har varit min favorit från början medans Emelie har växt på slutet har inget emot att Emelie vinner heller!!
Har du flera enheter igång på Cmore kan det bli så... Annars vet jag inte
Hihi, förra året när jag mobiliserade för Jullan snackade jag med min kusins fjortisdotter och fick svaret: "Men Gnomegirl! Följer du BB?? Det är det ju bara gamla tanter som tittar på."
Tack för den!
MVH/Gnomegirl.
Vi har över 350 anställda och jag och en snubbe till kollar.
De tror vi är bögar