2021-05-24, 15:02
Medlem
xrlpyts avatar
Undrar om det går någon timme innan Nardos vaknar upp och bara "vad har jag på mig, HELLOOOOOOW?" och byter outfit.
2021-05-24, 15:03
Medlem
Jag struntar i om vem som varit med om hemskaste sakerna i sina liv, är ju tiden i huset man röstar för.
2021-05-24, 15:03
Medlem
Emelies klänning ser helt ok ut, Tanja ser också helt ok ut med tanke vad hon egentligen hade tänkt ha på sig..
Nardos gjorde ett misstag med att inte ha den limegröna klänningen istället. Den var inte jättefin men betydligt finare än vad hon egentligen jag på sig nu
2021-05-24, 15:04
Medlem
Nardos vill bestämma över allt och alla ”ok, ska vi ta smycken sen?”
2021-05-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Om jag inte däckar av sjukdom så lovar jag att rapportera.
Tack!! Krya på dig för tusan!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej nej nej, BB har inget folkhälsoansvar när säsongen är slut och deltagarna lämnar huset (eller BB:s lokaler).

Enligt Pedram själv skulle festen vara i huset men det var för ett par dagar sen och mycket kan ha ändrats med planerna!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hon tycker ju uppenbarligen att det är fint 😂😂 hon ser ju ut som en fyrkantig fågel

Haha jaaa det gör hon faktiskt! Inget av det passar på henne och grejerna passar inte heller ihop för fem öre! Verkade som hon tog alla de fulaste grejerna och kastade ihop till en outfit..
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Jag vill inte förringa Nardos och hennes bakgrund. Tror mycket väl hon kan varit med om en hel del hemskt och otrevligt i sitt liv. Bland annat verkar det hintas rätt hårt att hon nog tagits tillbaka till Eritrea som liten och könsstympats.
Men... Tanja har tvingats transplantera om fittan eftersom den gick åt helvete i stöten.

Så ja, Nardos har säkert baggage (som många andra). Men Tanja har en hel jävla flyttkoffert, och hon vägrar låta det påverka den hon är och hennes positivitet.
Se och lär Nardos.

Är du säker? Av hennes beskrivningar så verkade ju fiffin klara sig eftersom blixten gick ut via hennes navelpiercing.
2021-05-24, 15:06
Medlem
Frågan är: Kommer Nardos hitta och ta av lappen på rumpan eller inte före livesändningen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha jaaa det gör hon faktiskt! Inget av det passar på henne och grejerna passar inte heller ihop för fem öre! Verkade som hon tog alla de fulaste grejerna och kastade ihop till en outfit..

Hon ville nog vara den personen som mest sticker ut och det gick raka vägen åt helvete
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Tack!! Krya på dig för tusan!
Tack tack!!!Dagens sista möte blev inställt så ska försöka sova. Tyvärr pågår ett gigantiskt byggarbete i mitt hus så svårt när det känns som någon borrar inne i mitt huvud. Vi syns sen!!! 🙌🙌🙌
2021-05-24, 15:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det hade inte sett värre ut ens om dom gjort som tävlingen under skidtemat och låtit dom gå in i ett svart rum och famla omkring och leta plagg tills dom klätt sig och ropat "Klar!"

Men eller hur? Man börjar ju fundera på om hon gjorde sitt yttersta för att få ihop den fulaste outfitten av någon konstig anledning? INGEN kan väl tycka att det där verkligen är snyggt och finalvärdigt?

Vad trött jag är på att de säger "Vem är jag?!" sjuttio gånger i timman för övrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in