2021-05-24, 14:52
Medlem
NamnlosBarns avatar
Nardos ser ut som en tv , fyrkantig. Men kul att hon har lite färger endå än bara svart.
2021-05-24, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kommer dom få kläderna?
Nej det tror jag verkligen inte utan lämna tillbaka dom
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tyckte Emelie sa att den var maxad, men att man kunde gå för classy i stället? Men jag vet inte. Mina ögon blöder i alla fall.

Maxad OCH classy tyckte jag hon sa.. Jag har aldrig sett nåt mer tacky. Hon ser ut som ett skämt just nu. Inget passar tillsammans. Det absolut fulaste är de där genomskinliga gigantiska plastkedjorna hon satt i öronen.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
HELLOOOW
Skål Gandan!
Ja det är onekligen lite problem med hårväxten. Men jag jobbar på det. Ska sno en av Nardos peruker kanske.

Klart du ska se finalen live har inte koll på CL...

Jodå finalen ska jag se, men ställa in fläskytterfilén och pommes o bea. Sparar nog det till CL finalen i helgen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Den outfiten får ju Nardos att se typ fyrkantig ut

Fyrkantigare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Nardos ser ut som en tv , fyrkantig. Men kul att hon har lite färger endå än bara svart.

Exakt det jag skrev längre upp, trodde bara jag såg det 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej nej nej Nardos.. NEJ
Vita för små byxor, någon jäkla ryschpyschrosa topp, stora plastkedjor i öronen och strasshalsband med gröna skor. DRIVER hon? Ingen har smak därinne.. Emelie måste ju ljuga för att hon vill att Nardos ska se galen ut i final.
Hahaha njuter
2021-05-24, 14:55
Medlem
booyou123s avatar
Byt bort skinnjackan och skorna Emelie,fy fan vad FULT!!!
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De andra deltagarna kanske har styrt upp något, det kan ju inte gärna BB lägga sig om folk festar när de väl lämnat huset.

BB kan justera lite, dom kan ju bestämma vad dom inte får göra efter BB. inte va med i andra program, inte bla bla bla. så för att inte bidra till smittan indirekt så kan BB nog säga att dom inte får bete sig som idioter iaf direkt efter finalen. Men dom e ju ok med hur dom redan nu beter sig o riskerar liv o lem för andra o sig själv.
Bannlyst
Är dom klara nu, alla ser ju för jävliga ut 😂😂😂😂👎
Snälla Madde, kom tillbaka, allt är förlåtet 👮🏽‍♀️✌️
2021-05-24, 14:56
Medlem
Nardos halsband var ju inne för 5 år sedan
2021-05-24, 14:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Fan vad töntigt att Lisa har visir på sig när hon ändå highfivar och tar i dem hela tiden. Bara för syns skull som allt annat

Dessutom så högt upp i pannan att det knappt täcker munnen? Jaja, de kommer utsättas för smitta de luxe under kvällen.
2021-05-24, 14:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Så har vi kommit till slutet. Ska bli spännande i kväll. Ser att du lagt din röst på Tanja som är en helmysig tjej Jag valde tillslut Emelie för att jag har en svaghet för dom lite inkompletta och underdogs.
Nardos har verkligen varit låg och tyvärr lagt sordin på stämningen under helgen. Svårt att veta vad som rör sig i hennes huvud men jag tror det blir befriande för Emelie och Tanja att få avsluta detta och komma ut till andra människor.

Jag hejar lite på både Tanja och Emelie och kommer att gratulera vem som helst av dessa två till vinsten även om jag tar ett litet extra glädjeskutt för Emelies skull

Har för mig att festen var i huset i fjol också. Hoppas i sådant fall att det filmas och blir tillgängligt på någons insta.

Nu håller vi tummarna för våra favoriter

Ja det blev Tanja men jag tycker om Emelie också då hon har förgyllt denna säsong med hennes humor och rakryggade approach, från dag 1 tills nu har hon kört sitt race genom att bara vara sig själv. Ja hur det än slutar ikväll så tror jag att vinsten att få komma ut till den riktiga världen igen och träffa vänner, nära och kära slår det mesta. Vägen igenom detta , de människor de lärt känna och den prövning som det innebär att vara inlåst i ett hus med, till en början helt okända människor för att senare finna vänner för livet, förhoppningsvis. Mergim sa på sin Insta att han skulle ha en vlog där han kommer uppdatera allt, om det blir så vet jag inte men man hoppas ju det.

Yes, nu håller vi tummar och jag kanske håller i tårna också!

Det kommer bli spännande minst sagt!

Tack också för att du har förgyllt tiden här för mig och för dina kloka tankar om livet och det som hör till. Alltid kul när man finner någon likasinnad som en själv. Tänk att du har funnits hela tiden och jag har inte vetat om det men nu vet jag! 🌎 🌻 ❤️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in