2021-05-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Eww, den bruna regnrocken Emelie fick på sig. Där tappade hon mig.

Hon ska inte ha den, svart skinnkavaj ist
Medlem
Varför testar inte Emelie nåt annat? Även om hon är nöjd, bara för att se
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Vad är det för skitnödiga kläder Lisa stylar dom med? ser ut som wt kläder från 90 talet.

Det passar....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Har inte gillat henne innan.
Och nu med sitt klappande på nardos o fjäskande med att hon inte filmas när hon byter om o idoliserande av skriket, så tappas ju all eventuell respekt folk hade för henne. Hoppas hon tappar följare o uppdrag. Borde printa hur många hon har nu på yt o se om det faller LOL
Hon har stränga direktiv ifrån TV4:s VD att slicka Negerflickans röv så att tungan blir brunare än henne själv. Är säker på att det ligger en åderpåle upptejpad längs med magen på henne. Kan se 'hennes' adamsäpple.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Detta är lite typiskt Emelie, hon nöjer sig. Testa lite mer vännen! Nardos tror ju hon är Beyonce som ska på scen så det måste vara perfekt
eller hur!! vill att hon ska ha något kvinnligt med sina fina svarta klackskor som gör hennes ben så jäkla snygga!!
Medlem
Citat:
Eww, den bruna regnrocken Emelie fick på sig. Där tappade hon mig.

Ber till gud hon tar en svart kavaj istället för dendär.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

Vinner Nardos blir jag inte det, men skitsamma. Då har TV4 och BB lyckats med sin Nardos-vänliga klippning hela säsongen, och/eller fuskat med rösterna. Applåder, verkligen..
Haha, ja.

En sjuk respekt får man för TV4 då. Vi lever i en sjuk kultur i Sverige där man känner sig tvungen att mygla fram folk.

*applåder*
2021-05-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Hon ska inte ha den, svart skinnkavaj ist

Låter som hon ska ha BÅDA. Fyfan så fult får panik
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Ber till gud hon tar en svart kavaj istället för dendär.

Det blir svart kavaj sa hon precis
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är helt sjukt.

Men jag tror inte Nardossekten är så stora som vissa tror för då borde Nardos ha vunnit fler omröstningar i appen över Emelie. Tvärtom Emelie hart vunnit flera omröstningar över Nardos med stor marginal och då var Madde fortfarande i huset.

Sedan kan det vara TV4 som ligger bakom det. Varför vågar inte småflickor vara ärliga med sitt stöd för Nardos?

Inte för jag försvarar nardos fans, men tror många av dom blivit blockade för dom spammar för mycket, som t.e.x bbpolisen blev.
Därför öppnar dom nya tillfälliga konton bara för att komma åt BB’s officiella insta 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
Medlem
UncleTompas avatar
Va fan. Alla IG konton spammar röster utan Tanjas. Varför då? Måste väl för fan köra på in i det sista! Inte sett hennes konto lägga upp ett skit idag?
2021-05-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det går knappt att skriva här och det går extremt långsamt så någonting är det. Vi får väl se vad som händer. Själv känner jag mig sjuk så det bådar inte gott för kvällen. Går väl ersätta vin med en kopp te istället.
Oh no! Don't let the RONA get you! 😭

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in