2021-05-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja du, idioten som skrev den där skiten skulle utan tvekan inte klarat av en tiondel av vad Tanja gick igenom efter olyckan.

Tycker det är jävligt konstigt att många "fans" till Emelie och Nardos bara tjatar om Tanjas följarskara, och aldrig nån som helst opartisk om vad I helvete tjejen faktiskt har varit med om?

Till skillnad mot Nardos påhittade "hårda uppväxt" och Emelies patetiska "svåra föredetta relation", har ju Tanja gått igenom ett rent jävla helvete, och kommit ut starkare än vad samtliga övriga deltagare är tillsammans!

Det går inte att föreställa sig det hon har gått igenom. Är något som skulle kunna visualiseras på film men även det är ju inte allt...
2021-05-24, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sami röstar på Nardos såg jag på stories.

Han snackade med Mergim i live om att ha en podd. Givetvis bara skitsnack men det är liksom där ribban ligger. Han är en kriminell dåre.
2021-05-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ja du, idioten som skrev den där skiten skulle utan tvekan inte klarat av en tiondel av vad Tanja gick igenom efter olyckan.

Tycker det är jävligt konstigt att många "fans" till Emelie och Nardos bara tjatar om Tanjas följarskara, och aldrig nån som helst opartisk om vad I helvete tjejen faktiskt har varit med om?

Till skillnad mot Nardos påhittade "hårda uppväxt" och Emelies patetiska "svåra föredetta relation", har ju Tanja gått igenom ett rent jävla helvete, och kommit ut starkare än vad samtliga övriga deltagare är tillsammans!

Tjejen har fått ett helt elbolag genom kroppen.

Men Nardos har ändå varit med om det värsta.

”Asså du vet inte vad jag fått igenom”
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hehehe den var bra!

Rösta Tanja. Du är rolig och smart. Förstör inte det genom att rösta på en falsk människa med falska tuttar.

Bara för den fina kommentaren så ominstallerade jag min TV4-app och la en liten extra röst på gotösen Tanja (som iof med ska ha sillisar enligt denna tråd, men vem fan bryr sig! )
Medlem
Narcos duschar alltså i morgonrock?
2021-05-24, 12:05
Medlem
Lägg upp flera stories på Tanja nu Bianca, till dina 1,2 miljoner!
2021-05-24, 12:05
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Blir enkelt för Dennis att bara dra upp knuten sen får hon åka skinnhiss.

Hade det var Madde i den hade jag struntat i knuten och bara dragit upp den och sen ner dom eller dom åt sidan...
2021-05-24, 12:06
Medlem
FishGbgs avatar
Nardozen duschar!
2021-05-24, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Bara för den fina kommentaren så ominstallerade jag min TV4-app och la en liten extra röst på gotösen Tanja (som iof med ska ha sillisar enligt denna tråd, men vem fan bryr sig! )

Hehe fina du.

Vafan, har även hon falska tuttar?

Men hon är inte falsk som människa.

Så du går ändå plus 1 på det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nu är Lisa i BB (hennes insta), jag hoppas verkligen hon har utgått från deras stil som och hennes…

Får fan panik av det lilla man kan se av kläderna som hänger där. Ett par av kängorna till Nardos är ju högre än henne själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är jag. Men vi i tråden har följt den hela säsongen. Vi har sett när den har haft rätt och fel.

Det skiljer sig fan mer än 500 röster mellan Tanja och Nardos. Så borde Nardos bli krossad idag.

EDIT: Men TV4 kan ju alltid hjälpa genom att ''tappa'' några röster som har kommit in på Emelie och Tanja.
Håller inte med. Emelie är inte populär på tjejgrupperna efter hennes "bodyshaming" och "kränkande ord". Både Nardos och Tanja har 700+ röster mer än Emelie på tex pinkroom. Sedan finns det fler tjejgrupper och där ligger Emelie och Tanja sämst till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Nardozen duschar!

Stoppa pressarna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in