2021-05-24, 00:09
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Tror aldrig Simon riktigt fattat Nardos "kändisskap" och följare innan huset eller Maddes kontaktnät. Då hade han nog varit betydligt bittrare mor dom båda.
Hade inte nardos köpt instagrammare?
2021-05-24, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Riktigt falskt, hade jag varit själv i hennes positions så hade jag hållit mig borta från alla dessa människor tills hon hade kommit och därefter pratat om henne angående hur hon känner kring detta!

Känns väldigt konstigt. Hon hängde med Adrian typ två dagar efter han lämnade huset även
2021-05-24, 00:10
Bannlyst
Folk tittade på youtube showen ”tjafs” som nardos medverkade i av ungefär samma anledning som när folk stannar upp och tittar på när nån knarkare sätter sig och skiter mitt på Sergels torg 💩 😂✌️
2021-05-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Känns väldigt konstigt. Hon hängde med Adrian typ två dagar efter han lämnade huset även

Nu har Madde en ny konkurrent
2021-05-24, 00:12
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Folk tittade på youtube showen ”tjafs” som nardos medverkade i av ungefär samma anledning som när folk stannar upp och tittar på när nån knarkare sätter sig och skiter mitt på Sergels torg 💩 😂✌️
+100000000
2021-05-24, 00:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ska korka upp nåt riktigt dyrt i morgon om Nardos inte vinner, 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾✌️
Vad ska ni äta och dricka på finalkvällen 🤓🦜

Jag borde egentligen inte dricka alls under graviditeten, men ett enda glas gott Chilenskt rödvin ska jag unna mig. "Gato Negro" ett ovanligt prisvärt lågbudgetvin som passar att smutta på medans jag ser Nardos KÅÅKA av ilska när Tanja eller Emelie vinner.
Skulle Gud förbjude, Nardos vinna tar jag ett glas klorin istället.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Alla deltagarna som åkt ut hänger ihop fram till finalen i morgon.
Efter det så kommer det bildas grupperingar och det kommer bli skitsnack om varandra.
Det där att dom ska fira midsommar och hyra hus tillsammans och bo där några veckor tror jag aldrig kommer hända 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️

Emelie och Nardos kommer nog aldrig mer att ses efter detta, ungefär som Mergim och Amilia..

Tror inte heller det kommer vara så här länge till. Vänta tills på tisdag när alla vaknar upp bakfulla, arbetslösa och inser att allt är slut. Folk ska åka hem, livet måste tas tag i igen, folk börjar kolla på programmet och ser vad som faktiskt hänt. Då är det nog inte så jävla kul mer.
Medlem
Citat:
Alla deltagarna som åkt ut hänger ihop fram till finalen i morgon.
Efter det så kommer det bildas grupperingar och det kommer bli skitsnack om varandra.
Det där att dom ska fira midsommar och hyra hus tillsammans och bo där några veckor tror jag aldrig kommer hända 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️

Emelie och Nardos kommer nog aldrig mer att ses efter detta, ungefär som Mergim och Amilia..
Har kan fatta att de hänger lite då och då men det här att de ska fira midsommar och en del pratade om att hyra ett hus i ett par veckor. Har de inte fått nog av att ni med varandra? Vill de inte hellre umgås med sina ursprungliga vänner och familj istället för personerna de varit tillsammans med i månader?

Instämmer, snart kommer konflikterna och en del kommer hata varandra utan dess like och vill aldrig mer se varandra.
2021-05-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Så här står det i Hänt om Nardos:

Nardos är inte bara aktiv med att diskutera saker och ting, hon är även aktiv på sociala medier. I alla fall när det gäller Instagram där hon heter nardosalbertoo.

Och om det är hennes medverkan i Tjafs! som givit henne den ofantliga räckvidden eller något annat är oklart. Men när hon kliver in i Big brother 2021 är hon redan känd av många sedan tidigare då hon har över 34 000 följare på den sociala plattformen Instagram, inte illa!

https://www.hant.se/noje/nardos-alberto-i-big-brother-2021/7291905

Edit: Frågan är om ens Tanja hade så många följare på Insta innan hon gick in i BB men hon kanske hade fler men konstigt ändå att Simon nu hejar på Nardos som redan innan hade ett försprång av en massa följare?

Ingen aning om insta men eftersom Simon diskvalificerat Tanja och kommer bättre överens med Nardos än Emelie så är det väl naturligt? (Dessutom hejar väl Steph på henne? Cherchez la femme) 😊
2021-05-24, 00:15
Medlem
Ridnes avatar
Blev märkligt vemodig här helt plötsligt... Även om det var en kass säsong så blir det tomt när det tar slut. Och har älskat att hänga med er här i tråden. Kommer sakna både huset och er Tack alla fina flashbackare som förgyllt tillvaron i tre månader! Flashback var bättre än BB-säsongen <3
2021-05-24, 00:16
Medlem
Dukanva85s avatar
Spännande att livet verkar vara en enda stor fest för deltagarna som åkt ut. Jag har inte sett en enda ännu som lagt ut att de är på jobbet eller dylikt, eller har jag missat det?
2021-05-24, 00:17
Medlem
Vad heter boken som Emelies berättelse är ifrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in