2021-05-23, 23:50
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag vill att Tanja ska vinna pga skön och supergullig, men hon har ändå varit med förr och hon har en plattform, kan leva på sin YouTube och insta redan har hon sagt. Jag vill att Emelie ska vinna för att hon är en (hittills) helt okänd och vanlig svenne-lantis med jäkligt bitter humor, och vinstsumman skulle verkligen ge henne en boost i livet.

Jag har liksom inga tydliga känslor åt endera hållet, båda förtjänar vinsten på sitt (och i mångt och mycket) motsatt sätt.

Sen kommer ju det här med NARDOS in, såklart..

Putsade till sista meningen lite
2021-05-23, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Bättre. Jassa sprang runt. Lennie städade och sami låg i soffan typ.😁 som det ska vara. Det fanns ingen som drog ner stämningen i alla fall. *hint hint

Nardos förstörde verkligen allt med hennes vidriga beteende
2021-05-23, 23:51
Medlem
Citat:
Det höll på att bli lite tjafs mellan Mergim och Jassa vid något tillfälle (kanske inte ens var finalveckan), men när Mergim åkte på fredagen så var det bara mys och glada miner hela helgen mellan Sami, Lennie och Jass.

Jag tycker verkligen synd om Emelie och Tanja som fick hela sina sista dagar förstörda av Nardos
2021-05-23, 23:53
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos förstörde verkligen allt med hennes vidriga beteende
Ja, jag blir galen så fort hon är i bild. OM hon vinner är det på grund av ALLA jävla kampanjer och då kommer jag aldrig se BB mer. BBs lilla gullenutt-tjej..
2021-05-23, 23:54
Medlem
xrlpyts avatar
Ska de lägga sig och lyssna på Emelies jävla recap av någon film eller bok eller vad det är..?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ursäkta att jag tränger mig på med min sedvanliga OT, men jag älskar ketchup på fiskpinnar.
Men så är jag ju en gnome också.

MVH/Gnomegirl.
Gnomis, träng dig på du! Haha, det har jag inte provat. Har dock inte ätit det sedan jag var student på universitet och fastade i att bara äta fiskpinnar och pyttipanna. Men du sålde in det så det ska inhandlas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahah för helvete Grodan, jag vill ju inte hålla på att tjata med dig. Men just den feta texten handlade vår första diskussion om. Även det som fick mig att agera i ämnet överhuvudtaget. Men troligtvis valde du att axla bort det och kallade mig för något fult istället. Så jag frågar dig igen och alla andra som är kritiska till att Tanja är en av deltagarna.

Vart drar man gränsen? Jag ska påminna min herre att vi lever inte längre på 40-talet som när du var ung. Följare på sociala medier kommer alla deltagare att ha så vart drar man gränsen? Just 40k verkar vara okej för jag har aldrig hört dig gnälla om mmmm Maddes följare, tror inte jag har sett dig gny om Nardos 35k. Inte heller gnällde du väl om Jesper?

Du är precis som simon.. släpp Tanja nu och gå vidare med ditt tragiska liv. Jag kan verkligen inte förstå varför du känner ett sånt starkt hat till henne. Hon har ju verkligen inte gjort något ont där inne. Allt de sjuka och vidriga sakerna du har skrivit om henne är inte friskt. Du bör söka hjälp, allvarligt asså.

Att Tanja som är den snällaste av alla deltagare är den enda som har ett hatkonto tillägnat till henne visar vilken sjuk värld vi lever i.

Blev lite långt det här men du behöver endast svara på vart man drar gränsen. Nu ska jag ta av mig mina mamelucker och krypa ner till sängs, ursäkta och tack gullet ❤

TANJA FTW ❤
Instämmer!
2021-05-23, 23:55
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tycker verkligen synd om Emelie och Tanja som fick hela sina sista dagar förstörda av Nardos

Själv tycker jag synd om dessa 20k som kollar live.
Underhållningen skulle vara högre om de släpade dit Elvis i träfrack.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ska de lägga sig och lyssna på Emelies jävla recap av någon film eller bok eller vad det är..?
Star wars
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Aldrig i livet. Den här upplevelsen har ärrat mig, jag känner mig mer fuckad i huvudet än efter förra årets BB.
Halleluja, mitt i prick!

Känns som både Nardos och Judith har våldfört sig på mitt numera sargade psyke.

Tre månader till med dom två skulle inte sluta bra.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-24 kl. 00:00.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Putsade till sista meningen lite

Ja, med taktik menar jag såklart att Nardos måste hållas borta från segern till varje pris...
Bannlyst
Sami hade ett maniskt behov av att fördriva tiden med att spela fia med knuff, han fick muta dom andra för att spela 😂😂😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in