2021-05-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Prinsessan Nardos surar och vägrar äta när maten kommer in... Ligger kvar i sängen och ser ut som en citron. Nu ska de väl fjäska för henne hela kvällen.
Hon har väl aldrig ätit varm mat. Har väl varit sist till maten jämt...
2021-05-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Blev ju mycket besviken när Simon fick lämna igår men tittade ändå lite på liven på kvällen och kollade lite nyss och fattar fortfarande inte hur Simon kunde bli utröstad när han stod mot dessa som enligt mig inte har tillnärmelsevis lika härlig personlighet som honom.
Det är mer underhållande att läsa alla era kommentarer än att titta på finalisterna 😂

Håller med, men Simon grävde väl lite sin egna grav också. Men självklart hade bytt ut Nardos mot Simon alla dagar i veckan. Då hade man kunnat titta på skiten
2021-05-23, 19:31
Avslutad
Emelie: "jag ser ut som en"

Neger tänkte hon säga. 😁
Senast redigerad av RacerOne 2021-05-23 kl. 19:35.
2021-05-23, 19:32
Medlem
bowlingjockes avatar
Det måste väl nästan bara vara Nardosgang som lägger upp stories hur det går till när man röstar?
Är dem de mest intelligensbefriade fansen?
2021-05-23, 19:32
Medlem
Där såg man att empas p-piller låg på sminkbordet. Kommer ni ihåg att deltagare blev kallade till bikten för att få sin medicin tidigare? Varje dag.

Men det verkar inte inkludera preventivmedel? Äsch får inte ihop de men var bara en tanke.
2021-05-23, 19:33
Medlem
Blaisens avatar
Jaha, där lyckades den vidriga produktionen ÄNNU en gång få Nardos till offer igen! Alltså så jävla sjukt! Hade Cmore för andra serier innan men nu säger jag upp skiten!
2021-05-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Yes, Tanjas kontoansvarig accepterade äntligen min förfrågan om att få följa henne.

Jag ser att fler ''influencers'' än Bianca har uppmanat folk att rösta på Tanja. Marcelo uppmanade sina följare att rösta på Tanja. Hoppas Jocke gör det också.

Tanja kanske kan sno den här miljonen från Nardos och TV4. Jag skulle bli sjukt glad även om jag röstade enligt min magkänsla så blev det en röst på Emelie. Men min magkänsla säger idag att faktiskt Tanja har en chans nu.

bianca 1.2 miljoner följare
marcelo 143k följare
sebmånsson 40k följare, ninetone 60k följare bl.a
tess från bb
julia från bb
clue news 50k

få se vilka mer som dyker upp.
2021-05-23, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha, där lyckades den vidriga produktionen ÄNNU en gång få Nardos till offer igen! Alltså så jävla sjukt! Hade Cmore för andra serier innan men nu säger jag upp skiten!

Vaaa förklara. När? I dagens avsnitt?
2021-05-23, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag ger mig fan på att de flesta av dom kommentarerna är lagda av fyrans eget folk.

MVH/Gnomegirl.
Ha,ha jo så är det nog!
2021-05-23, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De tog med när Nardos ignorerade Emelie på morgonen

Jag antar att Nardos leder i finalomröstningen?

Eller så har de tagit åt sig av kritiken!
2021-05-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Kanske efter senaste inlägget på insta som avslöjar att även på BBs insta har Tanja störst stöd?
Uppe nu igen, hmm vet inte när exakt de la ut oddsen om det var innan bianca la ut story om tanja eller efter. nåväl
2021-05-23, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag gillar din entusiasm trots att vi båda vet att tv4 riggat skiten ur hela den här säsongen. Själv har jag förberett mig på det de bestämt från start. Nardos, i mitten av soffan imorgon, ropas ut som vinnare. Tvåa Emelie, trea Tanja.
Och givetvis ingen registrerad statistik! De tror vi är dumma i huvet, alt. alla som tittar är från orten och inte ifrågasätter om Nardos vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in