Jag kan bara säga så här: Tanja är den mest värdiga vinnaren (så rösta på henne, tänk inte att hon kommer få flest röster ändå, så jag röstar på någon som kommer slå ut någon...)
Emelie kan jag köpa som vinnare också, hon har gjort sitt race och faktiskt varit jäkligt underhållande.
Nardos: NEJ!! En homofob, narcissist och allmänt otrevlig människa. GÖÖÖRL you´re out.
HAHAHAHA
Hur fan kan de hålla minen när de pratar om Bloom med Nardina
Jag skrattar varje gång det kommer på tal. En utmärkt trollning som pågått i tre månader. 🤣🤣🤣 De har inte heller pushat det så mycket utan tar upp det lite då och då.
Japp, kollade igenom kommentarerna lite. Emelies framförallt är mer genuina och genomtänkta, shit inte bara jag som haft känslostorm av att följa Emelie
Så det ska va ♥️
Tanja med, mer seriösa kommentarer medans Nardos är samma Queen kommentarer och det verkar mer spamma än lägga en tanke i sina kommentarer.
Har förövrigt sett flera icke så hardcore-Nardos fans som helt ändrat åsikt och verkar lägga röster på andra, sunt med tanke på hennes utveckling.
Ja så ska det vara ❤️ Empa har levererat från dag ett tycker jag!
Skönt att höra att folk kan ändra sig. Jag har försökt förstå Nardina flera gånger men orkar faktiskt inte längre. Ska bli skönt att slippa människan
Jag skrattar varje gång det kommer på tal. En utmärkt trollning som pågått i tre månader. 🤣🤣🤣 De har inte heller pushat det så mycket utan tar upp det lite då och då.
Jag med bara TAPPAR DET TOTALT
Ahahaha
Sen hur de byter ämne efter några meningsutbyten för att kunna "skratta åt något annat" ✌️🤣
Varför jag verkligen avskyr Nardos är för på mitt förra jobb hade vi en aggressiv blatte (tjej)
Hon bråkade med allt och alla.
Alla tassade på tå runt henne för att slippa hennes utbrott.
Inte för man var rädd för henne, utan för det blev så dålig stämning och krystat efter varje bråk.
Samma stämningen man märker att dom har i huset just nu, hatar såna människor, speciellt när man tvingas umgås med dom 😡😡😡😡😡