2021-05-23, 09:40
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Kan det vara nedanstående ord av LW som avses?

LW augusti 2017 chattar med KJ, A168 Del C s 2317 (läses nerifrån):

Ingen lämnar väl ett nyfött barn för att åka på semester i tre veckor?
Det här var det sjukaste hittills.
Mycket värre än strösselförhöret, enligt min mening.
Citera
2021-05-23, 09:40
Medlem
Citat:

Detta säger allt om hur paret ser på föräldrarollen.
Somliga borde inte ha barn.
Känner oro för hur flickorna kommer att se på omvärlden. De vet inget annat.
Citera
2021-05-23, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Har du bott under en sten?
Det är ju Steffe som lämnat spår av sig själv, på Lenas ring och kjol, ingen annan
Det är bara Steffe som lockat ut Lena mitt i natten för att kolla cacher.
Hur kommer det sig att Steffe är så mån om sina kvinnor, att de ska ha nyckelfria ytterdörrar? För vems skull? Brukade det tappas bort nycklar?
Vad menar du? Spåren på hennes kjol kan hamnat där när som helst. Likaså ringen.
Och det andra du tar upp. Alltså va??
Inget av detta bevisar att SD är på plats och är den som mördar
Citera
2021-05-23, 09:46
Medlem
Citat:

Tack! Ursäkta igen att jag citerade dig och trodde nån annan skrivit.

Där får man en inblick i hur de hanterade barnen från en förvisso partisk källa men det ser ut som en del som sticker ut från normen kanske. Man får väl ta uppgifterna med en nypa salt men ändå så visar det säkert ett mönster. Helt nyfött var nog inte barnet vid dykresan till Thailand osv.
Citera
2021-05-23, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Nu har du förstått att en indiciekedja kan ge en fällande dom. Du anser att den inte håller. Jag anser att den definitivt håller för en fällande dom. Fönstertittandet räcker inte för en fällande dom. Men den sammantagna indiciekedjan är mycket stark. Vi kommer inte närmare varandra, du och jag. Förväntat mig en HR-dom som juridiskt håller för livstid.

Ja och nu är ju inte detta enbart en indiciekedja utan det finns flera dna bevis att ta hänsyn till.
Lägger man till de många hoten från Sd, hans stalkade och odredande av Lena, och inte minst hans märkliga beteende både före och efter mordet så utgår jag ifrån att HR dömer honom som skyldig till livstids fängelse.
Citera
2021-05-23, 10:06
Medlem
Citat:
A17, s 94:

Det var duschbilden ja. Men Smokey påstod att SD bombarderades med nakenbilder de 2 dagar jag avsåg. Bombarderades med EN nakenbild, alltså?
Citera
2021-05-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Försök och häng med lite.

Bombarderades men EN nakenbild?
Citera
2021-05-23, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det var duschbilden ja. Men Smokey påstod att SD bombarderades med nakenbilder de 2 dagar jag avsåg. Bombarderades med EN nakenbild, alltså?
Japp. Det är som jag skrev igår el förrgår, att det finns inget i fupen som talar för att LW bombat SD med nakenbilder. Det är rent förtal och spridning av osant skvaller. Smokey samt 4 till i tråden har ggjort allt de kan i avsikt att förtala LW. Smokey hittar heller aldrig källa till sina osmakliga inlägg.
Citera
2021-05-23, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
I blåbärsskogen.
Läcker som ett kånkelbär.
https://www.bildtagg.se/bild/b5xys85h7tyuous03ldbofj9

Resan till Amerikat för nystart.
- Jag tyar inte mer, Karl-Stefan.
https://www.bildtagg.se/bild/jftxvc2nqsiuuvb0bynkd7ah

Kan inte för mitt liv begripa vad Lena såg i tönten SD. Han är ju både ful, opålitlig och otrevlig.
Citera
2021-05-23, 10:20
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Jag skrev tidigare: "Besviken på SD som inte har hört av sig trots dagens bildbombning?"

Förutom nakenbilden tog han emot ganska många bilder via Telegram den 13 maj. Inget hon verkar ha fått respons på.
LW tar bilder från stadsparken vid check av "Fru Markurell" och byte av loggremsa till "Ord som beskriver världen." Dessa bilder översänds däremot inte till SD.
Citera
2021-05-23, 10:28
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tack! Ursäkta igen att jag citerade dig och trodde nån annan skrivit.

Där får man en inblick i hur de hanterade barnen från en förvisso partisk källa men det ser ut som en del som sticker ut från normen kanske. Man får väl ta uppgifterna med en nypa salt men ändå så visar det säkert ett mönster. Helt nyfött var nog inte barnet vid dykresan till Thailand osv.
Ingen fara alls! Bra om det kunde redas ut.

Enligt dykbloggen ska de isåfall ha åkt ner till Thailand för att dyka i mitten av mars 2004.

Första tjejen är född första veckan i januari 2004. Så dryga 2 månader.
Citera
2021-05-23, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ja och nu är ju inte detta enbart en indiciekedja utan det finns flera dna bevis att ta hänsyn till.
Lägger man till de många hoten från Sd, hans stalkade och odredande av Lena, och inte minst hans märkliga beteende både före och efter mordet så utgår jag ifrån att HR dömer honom som skyldig till livstids fängelse.

Inget av dnabevisen bevisar att SD är mördaren.
Ingen av de där indicierna knyter SD till mordplatsen.
Det här är inte särskilt svårt.
Jag garanterar att HR kommer resonera precis som TR gjorde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in