2021-05-22, 20:08
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineUnit
Ja, jag håller med. Jag skulle bli mycket, mycket förvånad om det är ett sammanträffande att bildvinklarna, klädstilen och alkoholvanorna förändrats såpass signifikant samtidigt utan att hon är preggers. Allt tyder på att det kommer att komma en reveal inom kort, det börjar nog bli svårt att skapa content om hon ska dölja det mycket längre. Det blir inte direkt lättare ju längre tiden går, och folk spekulerar redan och försöker provocera fram outfitbilder. Man ser tydligt i kommentarerna vilka som har misstankar, haha.

Jag är jättenyfiken på hur mycket hon kommer dela med sig. Känns som att hon kommer vara rätt privat med det, graviditet tycker jag verkar vara rätt långt ifrån hennes publika persona.
Tror inte heller att hon kommer göra om sin blogg till en gravid- och barnblogg. Men lär ju bli färre inlägg om festande och resande? Fast så har det ju varit för alla ändå senaste året, så det kommer nog sig rätt naturligt.

Ska verkligen bli intressant att följa, jag hade inte väntat mig det alls. Trodde Sandra var den typen som skaffade barn efter 40 eller inte alls.
Citera
2021-05-22, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Tror inte heller att hon kommer göra om sin blogg till en gravid- och barnblogg. Men lär ju bli färre inlägg om festande och resande? Fast så har det ju varit för alla ändå senaste året, så det kommer nog sig rätt naturligt.

Ska verkligen bli intressant att följa, jag hade inte väntat mig det alls. Trodde Sandra var den typen som skaffade barn efter 40 eller inte alls.

Efter 35 minskar fertiliteten drastiskt hos kvinnor. Efter 40 är det många som inte kan få barn. Så jag tror det är lite nu-eller-aldrig-läge. Om man känner att man vill ha barn tillsammans nån gång, och man börjar komma upp i ålder så är det lika bra att tuta och köra. Det kan ju dröja innan man lyckas.
Citera
2021-05-22, 20:26
Medlem
Durochmolls avatar
Jag tillhörde personerna som tvivlade på att hon var gravid, men blev övertygad av senaste inlägget på bloggen om hallon-iskubberna. Typiskt tecken på förvirrad gravidhjärna, minns själv hur hjärnan kändes som sirap första veckorna.
Citera
2021-05-22, 21:43
Medlem
Det är mer sannolikt att hon lägger ner bloggen än att det blir en mammablogg.
Citera
2021-05-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Det är mer sannolikt att hon lägger ner bloggen än att det blir en mammablogg.

Behöver ju inte bli en renodlad mammablogg. Tänker att hon kanske gör som Elsa Billgren, tycker inte hennes blogg känns som en mammablogg, utan mer fokus på andra grejer. Men jag läser iofs inte hennes blogg så baserar detta på mina sporadiska besök där.

Är förresten anmärkningsvärt att de flesta här verkar 100% säkra nu? Jag kan inte säga att jag är helt säker. Mycket som pekar på det dock
Citera
2021-05-22, 22:18
Medlem
Tror hon är rätt less på bloggande och framför allt alla förmanande brudar i grupp i kommentarsfälten.

Det blir bara värre om hon blir mamma (oavsett vad hon bloggar om). Niotillfem bygger på allt som småbarnsmamman inte är, och hon klarar sig nog bra på instagram, manusförfattande, krönikor och romanskrivande.

Jag har varit övertygad en längre tid, och inte sett något som motbevisat den misstanken på kanske två månader
Citera
2021-05-23, 08:19
Medlem
SunshineUnits avatar
Och där kom avslöjandet!
Citera
2021-05-23, 08:26
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Tror hon är rätt less på bloggande och framför allt alla förmanande brudar i grupp i kommentarsfälten.

Det blir bara värre om hon blir mamma (oavsett vad hon bloggar om). Niotillfem bygger på allt som småbarnsmamman inte är, och hon klarar sig nog bra på instagram, manusförfattande, krönikor och romanskrivande.
Där kom avslöjandet! Och jag håller helt med här. Jag tror (tyvärr) detta är slutet på bloggen. Kanske håller hon igång den med ett inlägg i veckan? Som en slags krönika? Jag har svårt att se Sandra skriva om bebisrelaterade saker i längden. Nu i början tror jag hon bjuder på några inlägg om tankar kring att bli mamma och så, men sedan kommer det fasas ut och hon lär fokusera på böcker och manus. Kul för henne.
Citera
2021-05-23, 09:10
Medlem
Durochmolls avatar
Jag förstår såklart att det skiljer väldigt mycket mellan olika kvinnor och att man gärna trycker ut magen när man ska ta gravidbilder i början. Men vilken stor och fin mage hon har, förstår att det varit omöjligt att inte berätta för familj och vänner. Skulle inte förvåna mig om de redan gjort rutinultraljudet och att de då känner sig trygga att gå ut med nyheten.
Citera
2021-05-23, 09:33
Medlem
Det är ju blanda annat sånt här som gör att hon är så älskvärd. Hon är uppstyrd och så men ändå med visst mått av knäpphet. Roligt att se framför sig hur hon kånkar blöjor och barnvagn fyra trappor utan hiss i vita italienska platåboots i höst
Citera
2021-05-23, 09:35
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Där kom avslöjandet! Och jag håller helt med här. Jag tror (tyvärr) detta är slutet på bloggen. Kanske håller hon igång den med ett inlägg i veckan? Som en slags krönika? Jag har svårt att se Sandra skriva om bebisrelaterade saker i längden. Nu i början tror jag hon bjuder på några inlägg om tankar kring att bli mamma och så, men sedan kommer det fasas ut och hon lär fokusera på böcker och manus. Kul för henne.
Jag tror snarare att detta kan bli en slags nytändning för henne. Inte så att hon kommer bli en mammabloggare, men att hon får nya förutsättningar att jobba med.

Hon har också sagt att bloggen och samarbetena är väldigt viktiga inkomstkällor och att hon inte vill leva som en fattig kulturarbetare.

Så jag tror bloggen får leva några år till iaf.
Citera
2021-05-23, 09:36
Medlem
Älskar att hennes avslöjande är så Sandra! Tror inte hon kommer ha problem att fortsätta blogga med integritet.

Tror absolut hon är halvvägs. Hon har ju redan "berättat" i kommentaren om stövlarna att bebisen är ute till augusti/september.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in