2021-05-22, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Men Nardos har minsann också åkt limosin. En hummer som egentligen bara var för brudtärnorna men som Nardos tjatade sig till att få åka med i. Hon snapade hela tiden så de ska minsann vara tacksamma att de nu har minnen där ifrån...
Haha! Jag vet jag vet! Att hon ens behövde tjata sig till att åka med säger ju allt. Hon är så sjukt vidrig människa. Usch! Hon blir bara värre och värre för varje sekund.
Medlem
Rösta på vadfan ni vill men rösta inte på nardos =)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Det står mellan Emelie o Nardos. Nu måste vi enas, Nardos ska inte vinna. Vi måste rösta Emelie!

Eller ännu bättre rösta Tanja... 😏
Bannlyst
Emelies kompis skriver om team Emelie, Dompa, Madde och Joel ✌️✌️✌️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Nardos kan bara prata om sig och sitt. Dessutom helt jävla ointressanta och osammanhängande historier. Hej Tanja!
2021-05-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saris123
RÖSTA TANJA! ♥️

Den som har bäst odds. Förtjänar det med din klacksparks mentalitet. Så härlig!!

Till alla de som säger att Emelie leder i mammagruppen bör ju fatta att den gruppen skulle kunna döpas om till vi älskar Emelie, 70% i den gruppen älskar hennes bitterhet...weird. Även dem som aktivt följer bb dag & natt så dem röstar och gillar ju överallt som t.ex. appen.

Medans Tanja kan jag tänka mig är älskad av alla. Många som sällan utrycker sin kärlek på sociala medier etc. Till skillnad från Nardos fans. Nu unnar vi Tanja vinsten

++++++++++
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Amilia sitter som vanlig på discord och snackar skit om andra människor. Världens äckligaste sopa. Det finns inte ord för hur elak den människan är och hur människorna i spelappen tror på den sopan. De verkar vara likasinnade med Amilia bläää. Discord appen har blivit hemsk. Bara önska som sitter där inne numera. Man skäms. Över dom. Gick ur när jag såg vad dom håller på med. Discord är ett gäng elaka elaka människor. Ingen app att vara stolt över. Amilia kräk allihopa

Vem/vilka snackar hon skit om?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Det står mellan Emelie o Nardos. Nu måste vi enas, Nardos ska inte vinna. Vi måste rösta Emelie!
+100000000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Tanja ställer massa följdfrågor. Har Nardos ställt en fråga till Tanja eller Emelie?

Inte till någon tror jag...
2021-05-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Amilia sitter som vanligt på discord och snackar skit om andra människor. Världens äckligaste sopa. Det finns inte ord för hur elak den människan är och hur människorna i spelappen tror på den sopan. De verkar vara likasinnade med Amilia bläää. Discord appen har blivit hemsk. Bara ondska som sitter där inne numera. Man skäms. Över dom. Gick ur när jag såg vad dom håller på med. Discord är ett gäng elaka elaka människor. Ingen app att vara stolt över. Amilia kräk allihopa

Men vad säger människan då? Är det gamla deltagare som hon avrättar (verbalt) eller är det influensor?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Såklart, om missunnsam avundsjuka hade ett ansikte..

Tänk vad trevligt om Tanja kunde fått berätta vidare om det, vore ungefär tre miljarder gånger mer intressant än att höra Narcos jävla påhittade käbbel.
Ja, jag hade velat höra allt. En normal människa hade ju ställt massor av frågor men inställde blängde Narcos sur till Tanja var tvungen att fråga Narcos om sin jävla hummer-historia.

Åh, jag kommer fan flippa snart! Simon, kom tillbaka genast!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
+100000000

Tanja> SkitMelie

Narnia vinner om ni inte röstar på tanja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem