2021-05-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Enda anledningen att jag kollar vidare nu är för jag skulle vilja se det oscars-prisade ansiktsuttrycket på Nardos när dom ropar ut att vinnaren är Emelie

Verkar vara många som säger att det tyvärr står mellan Emelie och Nardos. Jag tror fan jag röstar Emelie numera , allt för att inte Nardos vinner..

Hon skulle göra en ”Trump” o kräva omräkning 😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos hat och blickar mot Emelie är obehaglig

Hon har varit obehaglig sedan dag 1 - men den sista veckan har det varit så tydligt hur hon beter sig mot Emelie.
Hur kan man ens tycka att den attityden är okej?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De är jättearga för att han inte säger att han stöttar Nardos, utan han säger att han stöttar alla tre som sitter i final nu. Nardosgänget sitter och säger att han sviker nardos.... De är inte kloka på en fläck.

Antar att dom inte ens kollat säsongen. Tanja stöttar nog Peddo bra mycket mer än vad Nardos gjorde, som dessutom nominerade honom
2021-05-22, 18:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Folk gråter över rasism. Men ingen pratar om hur folk fått trycka ner en kille som Simon som visat sina känslor. Helt sjukt samhälle vi lever i.

Tyckte iallafall att det var under all kritik och vidrigt beteende av produktionen när de spelade upp hans gråtljud i högtalarna när han inte ville äta lammlever igår. De favoriserade Nardos och gav henne hennes favoritmat och häcklade Simon och de andra. Vidriga satar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Hon skulle göra en ”Trump” o kräva omräkning 😂😂😂

"Tillfälligt avbrott"
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt rätt, alla idioter i tråden måste rösta på Emelie.

Emelie ligger bra på sociala medier och antagligen hos de som endast tittar på avsnitten.

Jag har inte slösat 100 dagar med att titta på Nardospropagandan. Nu måste vi enas.
Precis. Allt tjafs här spelar produktionen i händerna. Vi måste ENAS! Och då självklart på den som har störst chans mot Nardos. Av allt jag sett hittills är det Emelie.

Men langa in allt ni hittar ang omröstningar, odds, etc. Jag kan mycket väl tänka mig rösta Tanja, om jag ser att hon har störst chans. Men i nuläget är det Emelie.

Kommer vänta med röstningen till sista timmarna.
2021-05-22, 18:05
Medlem
Citat:
Alla som inte är med i Nardossekten på Instagram får hat när deltagarna håller LIVE.

ALLA får hat av Nardos gang när man säger att man röstar på nån annan.
Blir fan påhoppad varenda gång!!
2021-05-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Antar att dom inte ens kollat säsongen. Tanja stöttar nog Peddo bra mycket mer än vad Nardos gjorde, som dessutom nominerade honom

Bra av peddo att inte påverkas av gruppförtrycket
2021-05-22, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtoastz
Lyssna nu alla!!! Vinsten står mellan Nardos & Emelie. Emelie har VUNNIT alla omröstningar i appen + mammagruppens alla omröstningar. På insta ser ni att ”Emelie” & ”nardos” kommentarer för 200+ Likes och Tanja betydligt färre. Plus att Hallå Huset hade omröstning på insta där Emelie hade dubbelt så mycket som Tanja. RÖSTA Emelie på måndag den enda som har en chans mot Nardos!
Tanja eller emelie har störst chans sitt ner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis. Allt tjafs här spelar produktionen i händerna. Vi måste ENAS! Och då självklart på den som har störst chans mot Nardos. Av allt jag sett hittills är det Emelie.

Men langa in allt ni hittar ang omröstningar, odds, etc. Jag kan mycket väl tänka mig rösta Tanja, om jag ser att hon har störst chans. Men i nuläget är det Emelie.

Kommer vänta med röstningen till sista timmarna.

Tanja har störst chans
Medlem
Asså gäsp!

Nu märker man ännu mer att Simon gjorde denna säsongen
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Alla som inte är med i Nardossekten på Instagram får hat när deltagarna håller LIVE.

Ååh hare krishdooos
Vaaare Nardos
Hare krishdoos HALLELUUUJA

🤯😈👾

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in