2021-05-22, 17:54
Medlem
Fan vad äcklig hon är Nardos.
Försöker svartmåla Emelie, tjatar om att Tanja minsann ska ha den lila klänningen. Efteråt så ger hon enbart Tanja komplimanger och hypar henne. Emelie står bredvid och lite missnöjd med sin klänning.
Medlem
Flor-Idas avatar
Fattar de inte att det är maskeradkläder? Tanja är Belle, Emelie Askungen, Nardos Törnrosa
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hahaha, det är inte lätt för lilla Nardos nu! Hon har två konkurrenter, den ena som vunnit typ alla omröstningar hela säsongen och den andra som är generös som ingen annan. Mitt emellan står Nardos och måste jonglera och hitta bäst strategier för att överglänsa båda två! HUR ska hon lyckas med det? 😂😂😂
TV4 har hjälpt henne hela säsongen med fina klippningar och med överlägset mest TV-tid så hon behöver inga strategier.
Medlem
Lyssna nu alla!!! Vinsten står mellan Nardos & Emelie. Emelie har VUNNIT alla omröstningar i appen + mammagruppens alla omröstningar. På insta ser ni att ”Emelie” & ”nardos” kommentarer för 200+ Likes och Tanja betydligt färre. Plus att Hallå Huset hade omröstning på insta där Emelie hade dubbelt så mycket som Tanja. RÖSTA Emelie på måndag den enda som har en chans mot Nardos!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Fan vad dumt, 2 bortkastade röster som kunde gått till kära Tanja
+1 hjärndöd människa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Juddan var/är fantastisk! Tråkigt att hon inte tog sig till finalen.
JA<3 otroligt tråkigt. Hon hade verkligen livat upp den här trötta helgen.

Hon är min vinnare för säsongen, i alla fall.
2021-05-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hahaha, det är inte lätt för lilla Nardos nu! Hon har två konkurrenter, den ena som vunnit typ alla omröstningar hela säsongen och den andra som är generös som ingen annan. Mitt emellan står Nardos och måste jonglera och hitta bäst strategier för att överglänsa båda två! HUR ska hon lyckas med det? 😂😂😂
Hon har god hjälp av instagramkrigarns och produktionen. Blir det injera till finalmiddag för dem?
2021-05-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Och att han visar känslor. Inte accepterat i samhället.

Jo det är en fin egenskap att visa känslor. Dock var han riktigt ful mot t.ex. Tanja vid upprepade tillfällen. Hade han låtit bli den sortens "fulgråt" så är jag övertygad om att han hade haft en mycket stor chans att vinna BB.
2021-05-22, 17:56
Medlem
Spajdors avatar
Efter Nardos tjafs om den lila klänningen så låter det nu så här:
Asså du var skiiitfiiiin i den gula!

Emelie om sin klänning: Vad är det här? Vill man ha höfter här uppe?
Nardos: Jaaaaaa 👀
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Tanja var helt klart finast i sin gula klänning!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Fan vad äcklig hon är Nardos.
Försöker svartmåla Emelie, tjatar om att Tanja minsann ska ha den lila klänningen. Efteråt så ger hon enbart Tanja komplimanger och hypar henne. Emelie står bredvid och lite missnöjd med sin klänning.

Man får ont i magen.
Vill att Emelie (uppbackad av Tanja) ska få nog snart, seriöst.
Dra av henne peruken och klös ögonen ur henne. JÄVLAR vad jag är arg idag.
Medlem
Ridnes avatar
Orkar inte ens plåga mig mer med att kolla på Nardos Show 2021.... Kul att Simon, Tanja, Dompa och Jaqi ställde upp och var med. De fyra gjorde säsongen för mig <3 Synd att säsongen är riggad annars hade andra personer suttit i final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in