2021-05-22, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Vad grundar du det på? De flesta röstar ju på Emelie.

Mest följare, värdigast vinnare, får alla Simons fans nu mm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Lets goo Tanja FTW

👍
Medlem
Sir_Ks avatar
Då var det garanterat sluttittat för i år.
Influencers har sabbat BB för gott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag blir på riktigt trött på alla hjärntvättade kuvade svennar...

Nej, det är inte jasisterna som gjort att Nardos vinner på Måndag. TV4 hade redan utsett Nardos som vinnare när de HANDPLOCKADE HENNE. Hon är mörkhyad, hon är tjafsig, hon har en viss fanbase från orten redan.

De har sedan gett henne mest tv-tid i både avsnitten och DC, räddat henne genom att sätta henne i samma lag som Adrian, gett henne alla fördelar, skämt bort henne, priviligerat henne. De som har sagt emot henne har åkt ut en efter en. De som är kvar vågar inte kritisera henne.

Om ni tror att en rasistkampanj för att 7 flashbackare skrivit n-ordet gjort varken till eller från för att deras förutsedda Nardos ska sitta med en miljon på Måndag kväll så har ni ju bara gått på propagandan. De VILL att vi ska tro att "ja det är vi svenskars fel att hon vinner". Löjligt. Hon hade vunnit även om inte Flashback hade använt n-ordet.
Heat, hear! Vi hade sett en helt annan final om inte produktionen var köpt och rassekortet spelats ut (vilket iochförsig var väntat). Vinner Nardos, är väl kanske redan inprisat, så är det inte på egna kriterier så vi ska inte hata henne för vinsten. TV4 däremot…
Medlem
ovaxadbanans avatar
Nej Nardos vi fattar inte heller att du är kvar med ditt beteende. Helt otroligt vad klippning kan göra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Vem slår enklast Nardos? Emelie eller Tanja? Jag skiter i vem som vinner bara det inte är Nardos.

Emelie har starkare fanbase än Tanja tror jag! Däremot är det möjligt att många som röstade på Simon röstar på Tanja nu så det borde vara rätt jämnt! Jag kommer dock rösta på Emelie, eftersom jag anser att hon har störst chans mot Nardos!!

Fyfan parasiten Nardos får INTE vinna!!!
Medlem
Kan man stänga ner nu då, sitta och kolla på tre brudar fram till Måndag. Nä fy fan. Har inte varit jätte förtjust i Simon under säsongen. Men han är den som fått mig att skratta under denna säsongen så han kommer saknas

Blir raka vägen till torken nu, men det är han värd!
Medlem
Nardos kommer vinna om massan inte enar sig. Tyvärr.

Edit
Personligen tror jag en röst på Tanja är en bortkastad röst i finalen. Det står mellan Emelie och Narnia nu.

Riggat och klart.
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-22 kl. 16:21.
Medlem
Ridnes avatar
Hmm det är Lördag idag... En liten Aftonbladet-artikel för att pusha lite extra för propagandan kanske skulle sitta fint..? Får se om det kommer en sådan snart. Som sista spiken i kistan på PK-riggningen.
Medlem
codemeds avatar
Haha jäklar vilka tråkiga sista dagar det blir. Simon stod för underhållningen denna säsong.
2021-05-22, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godakakor
Grät han inte ????? När det väl var befogat att gråta på riktigt eftersom han trodde han ev skulle vinna
över Tanja ??? Märkligt , hm !

Vad dum jag är! Klart att han inte gråter framför kameran nu när det inte finns något att vinna på det
2021-05-22, 16:19
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thequeenofthehouse
En kvinna vinner…spela roll vem!!Grattis❤️👌😄

Och könet är ju det viktigaste....Du är lika jävla illa som idioterna som röstar på Narnia enbart för att hon är brun.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in