2021-05-22, 15:32
Medlem
Idag åker nog Simon om jag får gissa, vad tror ni? Lade min röst som vanligt på Tanja.
Medlem
Ghandis avatar
Vem har steph haft sex med på utsidan???? Skriv namn, jag vill inspektera. länka ev info.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladugglan
Haha alltså att mergim bor i sin rosa bb hoodie och jeansjacka med sig själv, Nardos och Adrian på... det är så sjukt. Han har samma outfit hela tiden. snacka om att vilja vara relevant

Hans besatthet av Adrian är minst sagt obehaglig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Nu är röstningen strax slut. Dem har ett resultat om 2 minuter. Panikens mamma om Emelie åker

Nä alltså hon får fan inte åka. Det går inte!
2021-05-22, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men sluta sitt och här och påstå och anklaga människor för att vara rasister innan du har fakta, tycker du att ditt beteende är moget just nu? Tycker du du ska ta reda på information om vad detta egentligen handlar om? Alla dessa som sexism,homofobi, rasism, islamafobi etc föds ur rädsla och fördomar precis som alla andra blir utsatta för, inte bara Nardos! Att tycka att en sak är viktigare än att Judith t.ex blivit kränkt för hennes läggning är INTE jämlikhet!!! Att ställa sig på en sida är inte jämlikhet! När ni lär er att jämlikhet gäller för ALLA så kan ni yttra er.

Tål inte att man som enskild grupp ser sig som viktigare än alla andra utsatta grupper. Jag har blivit uppfostrad att älska min nästa, vem är det.?? Jo vem som helst,gay, religiös,straight, härkomst ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA! Det Nardos blivit utsatt för och det är för jävligt och det kallas även etnisk diskriminering och exakt samma sak som allt annat då det föds ur fördomar och rädsla.

Läs nedanstående ordentligt!

De mänskliga rättigheterna är ömsesidigt samverkande och odelbara. Det betyder att de olika rättigheterna utgör delar av samma helhet på ett sådant sätt att ingen enskild rättighet kan anses vara viktigare än någon annan. De mänskliga rättigheterna är också universella – de gäller för alla människor, utan åtskillnad, över hela världen, oavsett land, kultur eller specifik situation.
+1000%
2021-05-22, 15:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag ser programmet .Men allt hat mot Nardos är så överdrivet . Jag har röstat på Nardos sen bb började . Ja hon är högljudd men jag sänker ljudet när det är som värst. Men som sagt ,det hatet hon får emot sig är inte friskt

Jo det är just det det är.
Det finns ett gammalt ordspråk som säger: "Som man sår får man skörda" och Nardos har sått så mycket hat hela tiden att nu får hon med all rätt också skörda det hat hon sått.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-22, 15:35
Medlem
Hur lång tid kan det ta innan vi får reda på vem som åker ut?
2021-05-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Va? Hon har ju sagt att hon bara har systrar??
Är det samma Person? Det står att artikeln är från nov 2015. Det innebär ju att Nardos bara är 16 år nu. Eller fick de fel ålder när de intervjuade henne och hon var 17 år?
2021-05-22, 15:36
Medlem
Emelie har närmre 25 000 följare på Instagram. Helt INSANE
Medlem
Till alla här som precis som jag vill ha ut Nardos. Jag hoppas ni varit inne och röstat på er favorit. Själv har jag röstat på Emelie hela säsongen. Står inte ut med Nardos gapande och skrikande. Och nej... jag är inte rasist, så lägg ner rasistkortet ni precis plockade upp igen. Hon är bara så jäklar egocentrerad. Så fort fan hälsningarna till Emelie var klara igår så började hon omedelbart prata om sina egna hälsningar och lät inte Emelie och de andra reflektera över Emelies hälsningar. Är det bara jag som märker hur trötta de andra i huset är på henne? Speciellt Simon. Som när hon drog igång ett bråk med Emelie om en sak de redan pratat ut om för en månad sedan. Till och med Tanja blev irriterad över det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

20-30 min
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

allt mellan 15.45 till 16.15 inte senare än det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in