2021-05-22, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det säger väl framförallt något om unga mäns syn på sex, och hur tillgängligt detta bör vara för dem.

Att indirekt försvara unga mäns sexköp med argument som unga män är förlorare eller de stöts bort av kvinnor har inget förankring i verkligheten.
Det är en naturlig utveckling. Det är ingenting du kan skylla unga män för.

Vi lever i en helt annan tid 2021 jämfört med bara 2011. På 10 år har antalet oskulder bland 15-30 åringar ökat från 8 procent till närmare en tredjedel. Helt i korrelation med införandet av en massa sociala medier och dejtingappar som gett tjejer enorma fördelar och rikedom. Som också skapat en samhällsordning där den man som gökat mest är den mest framgångsrika påhejat av olika medieplattformar som paradise hotel, ex on the beach etc vilket skapar ett mindervärdeskomplex bland majoriteten unga män. För 10 år sedan funderade inte unga män på att chad får flest brudar därför att man inte såg det lika frekvent som nu. Idag ser du allt detta genom en skärm och hur kvinnor fungerar. Män för 10 år sedan invaggades i den löjliga tron om att personligheten var viktigast eftersom man tog tjejernas ord på allvar i och med att man inte såg hur tjejer egentligen fungerar. För 10 år sedan såg du detta kanske några gånger om året i det verkliga livet om ens det. Idag ser du detta framför en skärm eftersom sociala medier och digitaliseringen möjliggjort detta. Ett exempel är ju bara att titta på olika tinder experiment hur kvinnor beter sig som ett gäng kåta honchimpanser så fort en snygg statusfylld kille uppenbarar sig bakom en skärm även om han så skriver en massa nedvärderande saker till tjejen.

Det är då klart som fan att unga män inte klarar den mentala härdsmältan längre och istället går till prostituerade i hopp om att avdramatisera allt.
Senast redigerad av loal 2021-05-22 kl. 10:15.
Citera
2021-05-22, 10:47
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Jag skulle gärna vilja veta etnicitetsfördelningen hos dessa unga män.

Ser inga som helst tecken i samhället på att svenska unga killar plötsligt skulle börjat tycka att horor är ett acceptabelt tidsfördriv...
Citera
2021-05-22, 11:50
Medlem
fethorunges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Jag skulle gärna vilja veta etnicitetsfördelningen hos dessa unga män.

Ser inga som helst tecken i samhället på att svenska unga killar plötsligt skulle börjat tycka att horor är ett acceptabelt tidsfördriv...

Jag tror att det till övervägande del är invandrare, men inte av anledningen du tror. Svenska killar besöker också horor.

Skillnaden är att invandrare inte kan få till träffar med svenska eskorter, som ofta är säkrare besök för att undvika Insats Torsk.

Invandrarna tvingas gå till utländska eskorter, polisen spanar på dessa i högre utsträckning. Direktörerna och mångmiljoninkomsttagarna har familj och barn och kanske delad ekonomi, så att smuggla ut 4-5 tusen från bankkontot för att träffa en svenska är svårt. Men att smuggla ut 1500 för en snabb halvtimme med en traffickinghora är smidigare, så dessa besöker samma typ av eskorter som invandrarna som inte kan få till det med svenskorna. MVHorunge
Citera
2021-05-22, 12:21
Medlem
Farbaute666s avatar
Min gissning är att minst 80% av de unga sexköparna är av utländsk härkomst. Jag kan ha fel, men då blir jag överraskad.
Citera
2021-05-22, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag försvarar inte. Jag söker en förklaring. När jag var ung fanns det inte på kartan att man skulle gå till en prostituerad.

När var du ung?
Citera
2021-05-22, 13:35
Medlem
swebarbs avatar
inte förvånad ang unga män.. idag är det ju helt omöjligt hitta en partner om du inte ser bra ut... rätt frustrerande om man är 20 år idag kille och ingen tjej ens tittar på en .... då blir det såhär...
Citera
2021-05-22, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
När var du ung?
20 år sedan.
Citera
2021-05-22, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Det är en naturlig utveckling. Det är ingenting du kan skylla unga män för.

Vi lever i en helt annan tid 2021 jämfört med bara 2011. På 10 år har antalet oskulder bland 15-30 åringar ökat från 8 procent till närmare en tredjedel. Helt i korrelation med införandet av en massa sociala medier och dejtingappar som gett tjejer enorma fördelar och rikedom. ,.

Hur är ökningen/minskningen av oskulder när det gäller det kvinnliga könet då?

O vill man absolut doppa får man väl köpa knark o bjuda knarkpzykodamerna - de är ju
inte precis oskulder o har flexibla underliv - eller t o m satsa på stadigt med knarkpzykobrud
o nu doppa är sån högprio
Citera
2021-05-22, 14:00
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Jag tror att det till övervägande del är invandrare, men inte av anledningen du tror. Svenska killar besöker också horor.

Skillnaden är att invandrare inte kan få till träffar med svenska eskorter, som ofta är säkrare besök för att undvika Insats Torsk.

Invandrarna tvingas gå till utländska eskorter, polisen spanar på dessa i högre utsträckning. Direktörerna och mångmiljoninkomsttagarna har familj och barn och kanske delad ekonomi, så att smuggla ut 4-5 tusen från bankkontot för att träffa en svenska är svårt. Men att smuggla ut 1500 för en snabb halvtimme med en traffickinghora är smidigare, så dessa besöker samma typ av eskorter som invandrarna som inte kan få till det med svenskorna. MVHorunge

Fattar inte vad du jiddrar om... Sorry.
Citera
2021-05-22, 14:01
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
inte förvånad ang unga män.. idag är det ju helt omöjligt hitta en partner om du inte ser bra ut... rätt frustrerande om man är 20 år idag kille och ingen tjej ens tittar på en .... då blir det såhär...

Knappast de som går till horor bland yngre. Snarare är det mest unga machograbbar med kass kvinnosyn som ser det som en cool maktgrej att förnedra en hora.
Citera
2021-05-22, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Hur är ökningen/minskningen av oskulder när det gäller det kvinnliga könet då?

O vill man absolut doppa får man väl köpa knark o bjuda knarkpzykodamerna - de är ju
inte precis oskulder o har flexibla underliv - eller t o m satsa på stadigt med knarkpzykobrud
o nu doppa är sån högprio
Säg mig en svensk tjej på 20 år som är oskuld så ska du få ett pris av mig
Citera
2021-05-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Säg mig en svensk tjej på 20 år som är oskuld så ska du få ett pris av mig

Betjänar kvinnorna fler män med sina underliv samtidigt som typ 30% av killarna inte får möjlighet
att betjäna några kvinnor med sina schnablar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in