2021-05-22, 09:52
Bannlyst
Idag åker megafonen ut.
2021-05-22, 09:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Låter helt rimligt. Har inte sett det så, men när du säger det - vem i huset skulle välja/valt henne som nr 1? Jag kan inte komma på någon. Det skulle möjligen va Joel men han kom ju närmre Madde och Empa på slutet, var i alla fall min uppfattning.

Naaaaar behöver fundera på varför andra drar sig ifrån henne. Jag undrar också varför, förstår inte alls... Hon är har ju utvecklats och är nya Jesus i huset. Något måste vara enormt fel på alla andra deltagarna.
Enligt min uppfattning så var Joel närmast Emelie och Madde hela tiden i huset.

Men på fester så kunde Nardos vara snäll mot Joel och gav honom massa komplimanger. Joel och Adrian var också tvungen att trösta Nardos på festerna då hon grinade om att hon inte var någons nummer 1. Men enligt hans intervju så hejar han på Nardos och jag tycker fortfarande det är lika konstigt.
2021-05-22, 09:53
Medlem
Känns som nardos hela tiden söker något att tjafsa om. Emelie står och svär i köket, nardos tittar dit med uppspärrade ögon och öron för att höra om hon säger något att bita i.
Jag gillar nardos när hon får oss att skratta men igår var bara onödigt. Men som jag och flera andra skrivit handlar det om ett bekräftelsebehov att hon inte är någons ”nummer 1”, jag tror också att känslor blommade fram för Adrian efter avsnitten och var jobbigt att se han och maddes deep talk. Emelie förtjänar inte att ta den skiten men hon skötte det snyggt.
2021-05-22, 09:54
Medlem
Det enda som kan få Nardos glad är mer Nardos.
Senast redigerad av IknewIT 2021-05-22 kl. 09:59.
2021-05-22, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Likes är inte relevant. Många fakekonton och alla barn har inte c more.
Det förstår jag också men skillnaden på likes är ju avsevärd och som jag skrev en fingervisning.
2021-05-22, 09:55
Medlem
Anonym396s avatar
Titta, Tanja fick 10 sekunders TV-tid då hon hjälpte produktionens favorit med ''rullskridskorna''.
2021-05-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Känns som nardos hela tiden söker något att tjafsa om. Emelie står och svär i köket, nardos tittar dit med uppspärrade ögon och öron för att höra om hon säger något att bita i.
Jag gillar nardos när hon får oss att skratta men igår var bara onödigt. Men som jag och flera andra skrivit handlar det om ett bekräftelsebehov att hon inte är någons ”nummer 1”, jag tror också att känslor blommade fram för Adrian efter avsnitten och var jobbigt att se han och maddes deep talk. Emelie förtjänar inte att ta den skiten men hon skötte det snyggt.
Nardos är och förblir en elak djävul finns inga förmildrande omständigheter.
2021-05-22, 09:58
Medlem
Söt-Simpa så nöjd och glad i soffan nu. Hockeyveckan var verkligen hans crazy-prime tycker jag
2021-05-22, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Titta, Tanja fick 10 sekunders TV-tid då hon hjälpte produktionens favorit med ''rullskridskorna''.
Orkar inte se skiten mina nerver klarar inte mer, sitter i trädgården med kaffe å nöjer mig med att lösa här, det är änna lagom.
2021-05-22, 09:59
Medlem
Bara timmar kvar tills alkis Simon får lämna
2021-05-22, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Finaste Emelie har gått upp och gjort äggröra, lagt upp på tallrik sen vill Nardos inte ha längre.
Emelie är så duktig som inte exploderar på henne, inte igår heller i diskussionen
Jag höll på att explodera när Narcos sa ”nej, jag vill inte ha”. Emelie vet ihop och föste över äggröran på övriga tallrikar, vilket jag blev glad över så att Narcos inte kunde ångra sig. Egoistiska jävla fitta!
2021-05-22, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Wow det måste väl vara en fingervisning?
Kan du se Simon och Emelies ”likes”?

simon 754 (har dock 14 000 mindre följare)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in