2021-05-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Horungarna Judith o peddi har fortfarande inte lagt ut om att rösta på Tanja, fake friends spotted

Vem bryr sig om sådant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men snälla DC... Ingen vill se när Nardos ligger och bölar och drar på sig offerkoftan. Hon har sig själv att skylla för att hon beter sig som en JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!!! Byt GENAST tillbaka till Tanja.. jag uppskattade att hon för en gångs skull var i bild.

+ 1
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vad var det jag sa, nu visar dom den ”utfrysta” gråtandes negern 👮🏽‍♀️🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Nardos kommer få en fin klippning imorgon i bråket samtidigt som hon går in i rummet och gråter.

TV4 älskar det. En sjuk klippning kommer imorgon för deras vinnare.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Vad är hennes riktiga hela namn då? Och hennes riktiga ålder?
Kerstin Isaksson. 43 år, Solna.
2021-05-21, 23:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag också Blaisen.. jag också. Det är en satans tur att den här säsongen är över snart för den tär på mig alltså :P Och sen att se Nardos "vinna" på Måndag.. ska man verkligen orka utsätta sig för den psykiska terrorn?

Tror fan inte jag kommer palla att se finalen live om hon är kvar! Nu ligger hon och bölar i s2, vilken tuuur då för då kan BB klippa det "fint" i morgondagens avsnitt! Tur att Emelie höll sig lugn i diskussionen för då kan de inte vinkla det iaf!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Stackars Nardos.....Mobbad....utfryst...

Med darrande läpp och djup suck följd av täcket över huvudet... nästan som vore det regisserat och tagningen började med sovrumskamerans inzoomning (som troligen hördes).
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Ha, kolla Mergims insta story, dom efterlyser vin i Huddinge, jävla alkisar 😂😂😂😂
Ingen som bor där, och kan blanda i 50 % ren glykol i några vinpavor och ge dom det?
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Men snälla DC... Ingen vill se när Nardos ligger och bölar och drar på sig offerkoftan. Hon har sig själv att skylla för att hon beter sig som en JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!!! Byt GENAST tillbaka till Tanja.. jag uppskattade att hon för en gångs skull var i bild.

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men jösses, precis det klipper DC till, Nardos som ligger och hulkar och läser sina brev. Stackars Nardos, hon kan inte ens skrika på folk och ignorera dem utan att de undviker henne.

Hon är fan sin egen värsta fiende.

edit: hennes kompisar och drev-maffia också, som tydligen tycker att allt beteende ska bemötas av "yaas QUEEN" och applåder
Medlem
Jaa gråtandet måste med i avsnittet imorgon! Skicka in offerkoftor till alla utom Tanja omedelbart.
Medlem
Flor-Idas avatar
Ojoj, Nardos får inte stå i centrum och går därför till sängen och bölar. Kan GARANTERA att det kommer med i morgondagens avsnitt. Dessutom med en klippning som ger sken av att Emelie och Tanja fryser ut henne.
Produktionen gnuggar händerna för detta gyllene tillfälle. Så jävla förutsägbart 👎 🤮
Medlem
Citat:
Horungarna Judith o peddi har fortfarande inte lagt ut om att rösta på Tanja, fake friends spotted

Lägg ner, Peddi har fullt upp med att fylla upp Tessie 🤗
2021-05-21, 23:56
Medlem
Citat:

Juddan lade ut i går tror jag! Jag såg iaf det igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in