OMG jag får hjärtinfarkt på Nardos... JÄVLAR vad hon hetsar och försöker få igång ett bråk med Emelie. Vilken äcklig människa hon är. Jag ORKAR INTE. Simpar sönder om Adrian nu igen... VARFÖR? Adrian är inte ens i huset längre.
Ännu en kväll den här veckan som nardos förstör stämningen och hon drar på sig största offerkoftan nu!! Fyfan för henne asså, finns ingen i huset som beter sig såhär enormt omoget och därför skriver jag om nardos nu och inte pga hennes hudfärg! Finns inget överseende för det här beteende att hon är vilsen eller kanske har haft det jobbigt. Så jävla mkt tjat om att hon har sina problem och historia som hon drar upp hela tiden. Hon är helt orimlig som människa asså! Vad fan håller hon på med nu? Låt Emelie tycka vad hon vill om Adrian, Emelie är den enda som sett Adrians riktiga sidor som inte var så positiva. Varför ska nardos nu ifrågasatte det? Vilken idiot hon är asså, låt Emelie vara! Hon hackar på Emelie hela tiden! Adrian försökte få ut emelie i många veckor