Citat:
Ursprungligen postat av
Vemseringen
Jag förstår, har missat en hel del av den här tråden faktiskt så har missat att andra fått mycket hat. Jag röstar på tanja som jag skrev i en annan kommentar.
Jag såg bara, både på sociala medier och här, att Nardos fått fruktansvärt mycket hat vilket jag reagerade på och ville försvara. Jag gillar att diskutera och skapa en dialog, och tycker förstås inte att någon av deltagarna förtjänar hat på den nivån som jag har läst vissa kommentarer som riktats mot nardos. (har som sagt inte hittat några om andra deltagare än, men läser igenom tråden en del. Ångrar lite att jag inte följt denna från start!)
Tror att Nardos är en fin tjej bakom fasaden hon byggt upp, och behöver några år att mogna och hitta sig själv.
Så kan det säkert vara och vinner hon inte i år så kan hon ta några år på sig att mogna som människa och sedan söka igen till BB eller någon annan såpa.
Obs. Jag skrev ingenting om hat. Jag skrev att kritik riktats mot andra deltagare. Det är bara ett fåtal här, som på andra sociala medier som riktar hat.