Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
Hvis ektefellene var i dette selskapet, er det flere vitner som kan støtte opp under THs forklaring.
Det finnes mange vitner, men flere i tråden er selektive i sin bruk av vitner. Slik jeg har forstått det, er det noen få vitner som har vært alvorlig bekymret for AEH. Nære venner som har kjent AEH gjennom flere tiår, har så langt jeg vet, ikke gitt uttrykk for denne type bekymringer.
Ja, jeg tror politiet har vært forutinntatt. I tillegg kan de ha gått glipp av viktige observasjoner, da de la lokk over saken i 10 uker. Her er et intervju med forfatterne av den nye boken. De gir klart uttrykk for at det fortsatt er mye man ikke vet om denne saken.
https://www.youtube.com/watch?v=cYW-EFAuDhY
Dette var ganske interessant, særlig delen der de snakker om hvor uvanlig det er at en drapssiktet blir løslatt uten at siktelsen frafaller. De sier også at politiet ikke kan utelukke at det faktisk dreier seg om en reell kidnapping, på samme måte som de ikke kan utelukke drap utført av enten TH eller andre. RU er siktet fordi han burde visst at hans handlinger kunne lede til noe kriminelt, men de sier også at han ikke har noen direkte medvirkning i saken.
Citat:
Ursprungligen postat av
GG99Slayer
DU må være ganske bra blåst for å skrive ett slikt innlegg, la meg brukte samme retorikk.
Hele TT avslører ett rødglødene hat mot AEH.
Kan bare snakke for meg selv, som flere ganger har blitt beskyldt for å elske/være i slekt med/kjenne TH og derfor være en del av TT:
Jeg hater selvsagt ikke AEH. Tvert imot, føler med henne og familien hennes og synes det er tragisk og trist. Ønsker en oppklaring av saken for alles del. Men jeg hater ikke TH heller, hvorfor skulle jeg det? Sånn saken står nå er det ikke tilstrekkelig med beviser mot han.
Dette vil jo være en mangedoblet tragedie dersom det viser seg at han ikke har noe med saken å gjøre. Alle beskyldningene om psykopati, mishandling og alkoholisme er i seg selv knusende, om de skulle vise seg å ikke stemme.
Jeg tenker at det er viktig å holde alle muligheter åpne, men at det er greit å holde seg til det man vet om saken. Det er unødvendig å komme med ubegrunnede personkarakteristikker basert på synsing, all den tid ingen av oss her faktisk VET. At dette blir tolket som hat mot AE sier mer om enkelte andre her, å blande inn slike følelser hører ikke hjemme i en sånn diskusjon. Men det er klart, føler man så sterkt om noe er det fort gjort å låse seg til egne sannheter.
Så for ordens skyld: Jeg utelukker ikke noe, verken reell kidnapping eller hittil ukjente gjerningsmenn, og jeg utelukker heller IKKE at TH kan ha drept AE. Eller sønnen. Planlagt eller i affekt.
Så da blir mitt konkrete spørsmål tilbake til dere, Kornblomst, Jayce, Niffy, Formann, Skaanseth, og ellers de som er bastante på at TH er skyldig: KAN DERE UTELUKKE AT DERE TAR FEIL? Kan dere være helt sikre på beskyldningene deres?
Svaret på det vil fortelle en hel del om hvorvidt dere burde tas seriøst eller ikke.