2021-05-20, 21:34
Medlem
Anonym396s avatar
Enligt en kommentar på Instagram så ska ha Tanjas kontoansvarig haft en LIVE och reagerat på att Tanja inte får någon TV-tid om man jämför med Nardos och Emelie.

Jag reagerade också på att Nardos fick ett sådant stort fokus idag IGEN i ett jävla studioavsnitt där de också måste få med en intervju med Madde. Helt jävla sjukt att hon kan skådespela när det kommer till omröstningar så att hon får mer TV-tid. Nardos får kanske 5 ensambikter varje avsnitt.

EDIT: Glöm inte också att Nardos blev vald av produktionen till att vara lärare = TV-tid

Motiveringen var att Nardos inte hade varit lärare tidigare.

Samma sak gjorde de i Honesty. Hon fick vara med där för att hon aldrig hade suttit löst och svarat på frågor = TV-tid
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-20 kl. 21:40.
2021-05-20, 21:36
Moderator
Dr Kings avatar
Madde har självklart röstat på Emelie.

https://www.imagebam.com/view/MEDVI9

Nu är det bara att hon fortsätter att lobba för henne.
2021-05-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är hemsk, falsk, manipulerande, ful, bortskämd, ful, tragisk, beräknande m.m🤮🤮🤮🤮

Och snart en miljon rikare, ridandes på kanske Sveriges snyggaste mans kuk

Haters gonna hate
2021-05-20, 21:39
Medlem
Vilka är det som har giveaways för att man ska rösta på Nardos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Då var väl hela gänget inne i huset? 🤷‍♀️ Jag känner ingen under 50 som vaccinerar sig i Stockholm. Jaja, är väl bättre att bara vara tyst istället.
Dom skiter fullständigt i Corona. Det hörde man när Steff besökte Simon. Han frågade om Corona. Hon svarade att nu är det som vanligt igen . Vi kramas och har kul. Tur man inte bor i fjollträsk
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vilka är det som har giveaways för att man ska rösta på Nardos?

Låter fakking OLAGLIGT
2021-05-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Såg det igår. Någon som tar upp detta på BBs facebook, instagram, twitter o alla sociala medier????
Senaste åren har dom väl gått in på en måndag och ut på en måndag?
2021-05-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
De kanske är inkvoterade till riskgruppspersoner efter deras medverkan i BB. Med lite god vilja kan man ge alla diagnoserna nedsatt lungfunktion och (snart fullt utvecklad) leversvikt
Med tanke på hur mycket Steffi röker så lär hon ju lungorna vara lite sådär. Kanske vägdes upp när hon var brevbärare.
2021-05-20, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är hemsk, falsk, manipulerande, ful, bortskämd, ful, tragisk, beräknande m.m🤮🤮🤮🤮

Fattar att du röstar på alla utom Emelie med den där attityden. Osmakligt att tracka någons utseende.
2021-05-20, 21:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag kommer vänta in i det sista med att rösta denna gång för att hålla lite koll på vartåt det lutar.
Min grundplan är att rösta på Tanja som vanligt, men vi får se.

Blir bara så trött på godhetsmaffian och deras rasismkort. Men vill dom spela fult ska jag också göra det. Känner lite gamla skinnbulegubbar som garanterat inte kollar på BB, men om jag spelar på deras nationalism kanske åtminstone några av dem laddar ner appen och drar iväg en röst på Tanja, Simon eller Emelie.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Med tanke på dagens samhällsdebatt gällande ämnet, ja.
Själv vill jag se en öppen inkluderande framtid, Tycker frågan är intressant men hör inte till den här tråden. Här pratar vi om big brother.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Och snart en miljon rikare, ridandes på kanske Sveriges snyggaste mans kuk

Haters gonna hate
Sveriges snyggaste man.😀😀😀😀😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto