2007-07-02, 18:58
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Frågan är nu vilket blir nästa kap för Runar?
Han har avverkat
Carola
Agneta Sjödin
Nu Tilde...
Linda Bengtzing?
Killen får ta över gamla avdankade brunetter som är på väg ut ur sin livskris. Vi har inte sett slutet ännu... väntar bara på att Tilde väntar sin 4´e barn med pastorn innan hon inser vilet komplett pucko hon har fastnat för. Frireligösa, blonderade lögnhalsar som dessutom är jagade av kronkalle är inget att hålla i när åskan går!
STACKARS TILDE!
Ja jag skulle bli skitglad om någon av dessa avdankade brunetterna ens tittade åt mitt håll jag för mina ex är liksom inte av samma kaliber om man säger så.. men jag är väl klart fulast här på FB naturligtvis för alla ni andra kör väl trekanter med systrarna Graaf osv... grabben KAN inte vara så jävla puckad när han tar den ena puman efter den andra! men ni FB genier kan ju alltid kontakta Tilde o bräda honom, hur svårt kan det vara

OBS! HATAR KARL!!
Citera
2007-07-02, 19:17
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
om jag inte missminner mig så är det med 3 olika snubbar också. Säger ju en del.
Två. Den sista med Fredrik Bjuhr och de två första med en annan snubbe som också titulerar sig författare..
Citera
2007-07-02, 19:19
Medlem
Nä, de 2 sönerna har samma pappa och dottern fick hon med en annan man.
Citera
2007-07-02, 19:20
Medlem
Nej,nu får någon kvinna på detta forum träda fram och förklara för oss vanliga karlslokar vad denna man har som charmar er alla (nästan)..!!!
Citera
2007-07-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Nej,nu får någon kvinna på detta forum träda fram och förklara för oss vanliga karlslokar vad denna man har som charmar er alla (nästan)..!!!

Mig skulle han inte charma omkull iallafall. Jag tror att de kvinnor som faller för honom är lite vilsna själar som kanske har gått igenom en period av besvikelser och som känner sig less och brända. De känner förmodligen en sorts trygghet i honom. Bara titeln livscoach säger väl en del antar jag...
Citera
2007-07-02, 21:15
Medlem
Cosmiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Tilde är snygg men ger ett mycket korkat intryck. Jag är inte förvånad över denna konstellation. Kaka söker maka heter de ju.
Från Don Bennechi till Runar. Laddish är den gemensamma nämnaren. Tror inte Runar har onormalt stor balle, och pengar har han ju inte, verkar misstänkt att han håller på med det vita guldet. Brudar fastnar hårdare på det där än vad snubbar gör och dras sen till snubbar som kan fixa hela tiden. Klassiskt.
Citera
2007-07-02, 21:49
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmiq
Från Don Bennechi till Runar. Laddish är den gemensamma nämnaren. Tror inte Runar har onormalt stor balle, och pengar har han ju inte, verkar misstänkt att han håller på med det vita guldet. Brudar fastnar hårdare på det där än vad snubbar gör och dras sen till snubbar som kan fixa hela tiden. Klassiskt.
Hon har aldrig varit ihop med Don Bennechi. Han behövde stålar och fick pröjs för bilderna.
Citera
2007-07-02, 22:10
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minili
Nä, de 2 sönerna har samma pappa och dottern fick hon med en annan man.
Stämmer.... men tidigare har hon sagt att det räcker med att hon tittar på ett par kalsonger så blir hon gravid! Men Runar den allsmäktige ser nog till att gå utan kalsonger...
Men hur står det till med Iq´n hos Carola? Agneta Sjödin? Tilde?.. dom sitter ju inte i källaren och klyver atomer på fritiden direkt!
Citera
2007-07-02, 23:23
Medlem
fluffiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Stämmer.... men tidigare har hon sagt att det räcker med att hon tittar på ett par kalsonger så blir hon gravid! Men Runar den allsmäktige ser nog till att gå utan kalsonger...
Men hur står det till med Iq´n hos Carola? Agneta Sjödin? Tilde?.. dom sitter ju inte i källaren och klyver atomer på fritiden direkt!

I detta fall får hon nog se upp så att det inte blir en jungfrufödsel. Runar har kanske direktkontakt med Den Helige Ande
Citera
2007-07-02, 23:28
Medlem
Cosmiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Hon har aldrig varit ihop med Don Bennechi. Han behövde stålar och fick pröjs för bilderna.
Kom igen. Vem skulle betala Don Bennechi nåt för en bild?
Citera
2007-07-03, 10:22
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Jag skulle också vilja vara Runar... om jag vore man för en dag
Äh vad jobbigt! Tänk dig själv, ditt huvud skulle vara fullt av tankar på vilken brunett som står på tur att bli "frälst" härnäst.
Citera
2007-07-03, 10:55
Medlem
Brudar tänder på sånt där. Brudar aktiverar sina moderskänslor när dom träffar Runar. Dom börjar tänka "stackard pojk" jag måste ta hand om dig i dina sjuka tankar. Klart man ska onanera och att gud inte kan bota sjuka människor. Jag ska minsann visa dig att du blir kåt och inte kan motstå mig utan att vi är gifta. Jag ska även visa dig att nån måste lära dig hur världen fungerar.

Det är därför alla läskiga kriminella har en massa snygga brudar. Brudarna dras till problembarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in