2021-05-20, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hahah okej, nu när jag räknade så fick jag det till 98 😂 dom gick in sent på kvällen 15/2, hade dom gått in sent på kvällen 14/2 så hade det blivit 99 dagar. Så 13+31+30+24? Eller gick dom in 14/2 på lördagen?
14/2 eller på lördagen t.o.m.? Då blir det 100 dagar
2021-05-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja alltså han har fått mig att skratta mer än någon deltagare i BB och det är just detta med Simon som jag kommer minnas och hur han räddat den här säsongen från att bli ett totalt fiasko!

+10
Medlem
Röstningen är öppen. RÖSTADE PÅ TANJA
Medlem
Ridnes avatar
Så..Nu har jag lagt en röst på Simon. Gör det ni också
2021-05-20, 20:03
Medlem
de är roliga de här låtarna då de är som Wish-kopior Lets dance med bowie i den henna
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu finns det ngn live med Adrian, Mergim, (Adrians fula kompis) och EMELIES KONTOANSVARIGE??? WTF. Stackars tjej. Varför sitter hon med dessa? (flera som kommenterat det också..)Både Adrian och Mergim ogillar väl Emelie ganska ordentligt?
Vad är det för tjej? Vill hon knulla Adrian? Hon måste ha tittat på LIVEN och sett hur Emelie mådde dåligt i Pedrams och Adrians närhet. Även om det var Emelies fel ibland så måste man stötta sina vänner. Ser konstigt ut när Emelie fortfarande är instängd samtidigt som hennes kontoansvariga hänger med deltagarna som åker ut.

Konstigt av Adrian också. Vi såg i hans intervju att han fortfarande kände agg mot Emelie. Och då hade det gått 24 timmar tills han åkte ut och han gjorde den intervjun. Jag tror knappast att Emelie eller Adrian är sugna att ha en relation med varandra.

Men Adrian och hans syster verkar vilja göra honom till en influencer så han kanske vill göra fred, vem vet. Speciellt nu när han ser att Emelie är populär så han har hört av sig till hennes kontoansvariga även om det är konstigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Såg någon Adrians live med bla Emelies kompis Elina? Kändes lite flörtig mellan dem faktiskt. Hon var tydligen singel med.

Jag råkade tyvärr se. Jag fick en sådan avsmak av hela programmet efter det. Varför sätter hon sig i en bil full av grabbar som hatar på Emelie? Och hela ”utsidan” av alla tragiska själar som lämnat och nu, det första dom gör samma kväll är att umgås med de andra, det verkar ju bara sjukt?
Hade jag lämnat hade jag inte velat umgås med dom man tvingats bo med det första jag gjorde. Allt verkar vara så uppbyggt kring influenserZz och att få upp så mkt storys som möjligt på sin Instagram. Galet. Självklar ska äckliga Mergim vara med i VARENDA en också. Nä jag kräks.
2021-05-20, 20:04
Medlem
bryan ferry
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Röstningen är öppen. RÖSTADE PÅ TANJA

Vad fan hände med förra röstningen?
Medlem
FishGbgs avatar
Oj så behaglig stämning det är nu när en viss människa får tvtid😍
2021-05-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du räknar 28 - 15 = 13, men du måste räkna med 15 feb också (trots att de gick in på kvällen). Använd fingrarna så ser du att det blir 14 dagar de var inne i februari.
Man kan ju inte räkna en dag om man går in 22 den dagen? Om man räknar dygn så blir det 98 dygn och även om man räknar dagar. Men 24 maj tex då går dom ut kanske 21-22 och då kan man räkna det som en dag. Så tkr jag iaf även om jag räknar på fingrarna
2021-05-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vad är det för tjej? Vill hon knulla Adrian? Hon måste ha tittat på LIVEN och sett hur Emelie mådde dåligt i Pedrams och Adrians närhet. Även om det var Emelies fel ibland så måste man stötta sina vänner. Ser konstigt ut när Emelie fortfarande är instängd samtidigt som hennes kontoansvariga hänger med deltagarna som åker ut.

Konstigt av Adrian också. Vi såg i hans intervju att han fortfarande kände agg mot Emelie. Och då hade det gått 24 timmar tills han åkte ut och han gjorde den intervjun. Jag tror knappast att Emelie eller Adrian är sugna att ha en relation med varandra.

Men Adrian och hans syster verkar vilja göra honom till en influencer så han kanske vill göra fred, vem vet. Speciellt nu när han ser att Emelie är populär så han har hört av sig till hennes kontoansvariga även om det är konstigt.
Värsta är att dom grabbarna satt och pratade om hur dom röstar på Narcos hela tiden också. Blev typ illa till mods? Vad fan sysslar hon med?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in