2021-05-20, 05:26
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Synd om barnet kan jag tycka.
Morsan 70 år till "studenten".

Men ser ut som 35.
Naomi är så vacker. Så vacker att till och med jag kunde ha burit hennes barn. Och jag är man!
Citera
2021-05-20, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
WOW, jag trodde inte att hon kunde bli gravid på grund av aborter och knark,
hon har fått i sig en jävla massa kukar, inklusive Mike Tyson

Kan folk sluta tro att hon burit barnet själv?! Det har hon INTE!!!!! en artikel i amerikanska nyheter avslöjade diskret att det är en surrogatmamma. Sedan har naomi säkert fryst äggen in tidig ålder.

detta slog mig direkt. sen visa det sig vara sant. Snälla naomi har supit och knarkat så mycket , den kroppen med den åldern kan inte producera ett barn i hennes ålder. Sedan håller jag med on och känner andra äldre kvinnor som blivit gravida av en ren olycka i 45-48 års åldern.. the golden child kallas det i asiatisk kultur... sedan e detta kvinnor som haft barn tidigare...

Men nej, Naomi Narcisist har INTE BURIT BARNET!!! HAHAH!!!! hon säger själv tack vare forskning kan hon ha barn när hon vill!!!!

https://www.google.co.uk/amp/s/www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/15000182/naomi-campbell-mum-age-50-surrogate/amp/
Senast redigerad av reinadelsur 2021-05-20 kl. 06:20.
Citera
2021-05-20, 07:41
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Kan folk sluta tro att hon burit barnet själv?! Det har hon INTE!!!!! en artikel i amerikanska nyheter avslöjade diskret att det är en surrogatmamma. Sedan har naomi säkert fryst äggen in tidig ålder.

Jag tänkte precis skriva samma sak. Har man tillräckligt mycket pengar och bra kontakter kan man skaffa välskapta barn när man fyllt 100.
Citera
2021-05-20, 07:57
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Ok, men kvinnor kan ha ägg kvar vid 50 år.
Måste du ha sista ordet? Det är extrem osannolikt att det handlar om naturlig befruktning här. Så osannolikt att man kan ifrågasätta om det är relevant för tråden.
50 årig rik mamma. Grisskär hud när mamman är neger.
Citera
2021-05-20, 09:11
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
aa vad härligt hon är fantastisk kvinna
hon är så vacker

Hon är en ostabil ghettopsykopat som alltid beter sig totalt ignorant och använder fysisk våld i onödan. Sen var hon sexig innan. Det kallar du "fantastisk kvinna" haha. OK
Citera
2021-05-20, 09:13
Medlem
LucNNs avatar
Citat:

detta slog mig direkt. sen visa det sig vara sant. Snälla naomi har supit och knarkat så mycket , den kroppen med den åldern kan inte producera ett barn i hennes ålder. Sedan håller jag med on och känner andra äldre kvinnor som blivit gravida av en ren olycka i 45-48 års åldern.. the golden child kallas det i asiatisk kultur... sedan e detta kvinnor som haft barn tidigare...

Men nej, Naomi Narcisist har INTE BURIT BARNET!!! HAHAH!!!! hon säger själv tack vare forskning kan hon ha barn när hon vill!!!!

https://www.google.co.uk/amp/s/www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/15000182/naomi-campbell-mum-age-50-surrogate/amp/

Illa värre, det barnet kommer lida. Hon är som du säger narcissist och kanske psykopat, och får barn utan att ha triggat kroppens tillknytning till barnet. Stackars unge.
Citera
2021-05-20, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
"Titiyo om hur hon blev mamma vid 50 – med äggdonation i Ryssland"
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/1BvodG/titiyo-om-hur-hon-blev-mamma-vid-50--med-aggdonation-i-ryssland

Jag läser inte skvallerpress så jag googlade. Första träff äggdonation.
Skall man säga kul för dom? Kanske, men jag är inte säker.
Hm, finns väl inte mycket mulattdonatorer i Ryssland av alla ställen? Jaja, kan vita "skaffa" svarta barn är väl inte "mer än rätt" att svarta skaffar vita barn.
Citera
2021-05-20, 09:28
Medlem
Citat:

Klart hon inte har burit barnet, är nog få som tror, däremot är väl frågan om det är hennes biologiskt eller ej.. hade ju varit fullt av gravidfoton på henne annars, hollywoodkändisar "poppar" titt som tätt upp med någon unge på instagram eller liknande som kommit till med surrogatmorsa. Kim Kardashian och cameron diaz är två exempel, inte så konstigt när de har pengarna, kanske problem med fertiliteten och väntar för länge pga karriären är hetast vid 20-40.
Citera
2021-05-20, 11:12
Medlem
Spännande om dottern får Mike tyson utseende!

Äggen kom naturligtvis från frysen. Och in i surrogatmamma.
Citera
2021-05-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Måste du ha sista ordet? Det är extrem osannolikt att det handlar om naturlig befruktning här. Så osannolikt att man kan ifrågasätta om det är relevant för tråden.
50 årig rik mamma. Grisskär hud när mamman är neger.

Finns 50+ kvinnor som fått barn på naturlig väg, du hävdade motsatsen att det inte går.
Citera
2021-05-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilsson24
Cesarsnitt antagligen men ändå.. Håller med.
Vad är Cesarsnitt?
Citera
2021-05-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Men ser ut som 35.
Naomi är så vacker. Så vacker att till och med jag kunde ha burit hennes barn. Och jag är man!

Spelar ingen roll hon kmr troligtvis ändå nå en genomsnittålder. Då står barnet när 25 år utan förälder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in