2021-05-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Lite svårt när han föredrar killar

Han säger ju att han är lik Danny saucedo, han kanske är lika bisexuell också hehe
2021-05-20, 14:46
Medlem
Zingo2s avatar
Vad är vitsen med denna utfrågning?
2021-05-20, 14:47
Medlem
xrlpyts avatar
Det behövdes inte direkt tre (3) personer som frågar ut Nardos...
Avslutad
Man hör att Nardos är van att bli intervjuad (lär väl höras på Tanja med). Upplever att hon pratar bra men ser tyvärr inte att hon lever upp till det helt i huset.

Kommer bli intressant att se Simon och Emelies intervjuer då de är noll "mediatränade"..tror dock de kommer gå hårt på Em tyvärr, framförallt den där skånskan som helst själv verkar vilja ha en plats i huset.

Och nu kallar Nardos Emelie ogenuin i princip, vem gör det såhär nära finalen? Hon vet tittarna och poddlyssnarna kommer höra.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2021-05-20 kl. 14:50.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men den är sann. Det finns väl en anledning till att de sysslar med podd.
Nej, det är den inte. Och både Jocke och Sara ("tjockisarna") har pysslat med Youtube i flera år och det är deras primära sysselsättning. Så det "finns inte en anledning att de sysslar med podd".
2021-05-20, 14:48
Medlem
Kackotopis avatar
Vem sjutton röstar på Madde? Hon har ju inte tillfört någonting, Judith var mycket mer värd att få vara kvar.

Alla rädda Nardos nu! Så att hon vinner hela BB-skiten, tänk er hennes reaktion då... skulle vara vansinnigt roligt.
2021-05-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det är många som vill synas och höras, det är inte det jag vill gå in för"

och ändå är det hon som
hörts mest
synts mest
gjort mest för kameran
bråkat mest

självinsikt?

hallå?

inte närvarande? okej

Dubbelmoralen har tagit självinsiktens plats i det där huset, FöRSCHTåRu?
Medlem
Har det skett en utveckling för Nardos i huset? Really? Jävla pajaser. ALLIHOPA.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nukommerhon
Funkar det ens att rösta taktiskt nu eller är det att rösta på sin favorit nu?
Vill att tanja eller simon ska vinna.

Själv är jag för feg för att taktikrösta, jag kör på min favorit Tanja ända till slutet. Om Simon eller Emelie vinner gräver jag inte ned mig i sorg över det, huvudsaken är att inte Nardos vinner.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-20, 14:50
Medlem
xrlpyts avatar
Det är lite roligt hur Nardos automatiskt lagrar sånt som andra säger och som hon återanvänder. "Tack, den där var bra, det ska jag lägga minnet."

Som alldeles nyligen när hon körde Adrians "handlingar väger tyngre än ord", som ju inte alls är Adrians egentligen, men Nardos gör det till sitt. "Jag brukar alltid säga 'handingar väger tyngre än ord'" säger hon klokt, angående att lita på folk i huset..
2021-05-20, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Dubbelmoralen har tagit självinsiktens plats i det där huset, FöRSCHTåRu?
Dubbeldos av dubbelmoral och ingen självinsikt

VA BRA

VA HÄLSOSAMT
2021-05-20, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, det är den inte. Och både Jocke och Sara ("tjockisarna") har pysslat med Youtube i flera år och det är deras primära sysselsättning. Så det "finns inte en anledning att de sysslar med podd".
Ojojoj, känsligt ämne. Jag bryr mig helt ärligt inte vad tjockisarna sysselsätter sig med. Har sett bilder på den där Sara någon gång, hon borde kanske lägga ner lite mer energi på att träna och äta nyttigt. Gillar inte dessa ”kroppsaktivister” som försöker framhäva att det är nyttigt att vara gravt överviktig. Finns väl inga storrökare som försöker övertyga andra om att det är nyttigt att röka och proklamerar det på varje bild.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in