2021-05-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Du har ingen aning om vad du pratar om. Tanja kan ta Emelie / nardos utan problem.

Ja, Tanja har en stor chans .😉
2021-05-20, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Anledningen till att Natdos inte går hem hos mogna tittare är för att hon är 20+ men fjortis i sinnet. Troligen IQ lägre än genomsnittet. En hemsk egoistisk människa och om du tycker om henne, betyder det troligen att du också är en äcklig människa.

Hon kommer aldrig bidra med något till samhället. Smuts!

Är detta för att hon är svart, får stå för dig.

Jag @asiktomallt, lovar och försäkrar på heder och samvete, att jag skall säga hela sanningen och intet förtiga, tillägga eller förändra. Nardos må vara illa omtyckt av halva landet, men samma Nardos som du säger inte kommer bidra med något till samhället, har REDAN, inifrån huset (för att förtydliga för din nästintill obefintliga ärthjärna) LYFT så många samhällsfrågor som PK-Sverige tror de lyckats förtränga, men som bakom datorskärmar alltid råkar komma fram av en alldeles för stor skara äckelhuvuden.

Enbart hennes existens och vistelse i huset har bidragit med så många debatter och diskussioner kring ett skrämmande mörker i Sverige. Hon må ha en förortskultur som bakgrund, men all kultur är kultur.

Det är knappt så att svensk kultur eller svenskar utomlands är något många ser upp till. Vi är fan kända för blonda tjejer, torr humor, dålig hygien och köttbullar. Skärp er för i helvete.
Medlem
Käften på er nu, det kanske är rösta ut ikväll. Då åker negerN ut direkt
Medlem
Citat:
Nej det gör det inte. Finns uppenbarligen tittare som tycker om henne och TROR sig vara mogna. Men de precis som hon, saknar IQ. Hon har en vidrig personlighet. Helt uppenbart att hon enbart är kvar i huset pga rasist-kortet och en bunt blåsta förortsbrudar. Sött men inte värdigt.
Amen.
2021-05-20, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiktomallt
Jag @asiktomallt, lovar och försäkrar på heder och samvete, att jag skall säga hela sanningen och intet förtiga, tillägga eller förändra. Nardos må vara illa omtyckt av halva landet, men samma Nardos som du säger inte kommer bidra med något till samhället, har REDAN, inifrån huset (för att förtydliga för din nästintill obefintliga ärthjärna) LYFT så många samhällsfrågor som PK-Sverige tror de lyckats förtränga, men som bakom datorskärmar alltid råkar komma fram av en alldeles för stor skara äckelhuvuden.

Enbart hennes existens och vistelse i huset har bidragit med så många debatter och diskussioner kring ett skrämmande mörker i Sverige. Hon må ha en förortskultur som bakgrund, men all kultur är kultur.

Det är knappt så att svensk kultur eller svenskar utomlands är något många ser upp till. Vi är fan kända för blonda tjejer, torr humor, dålig hygien och köttbullar. Skärp er för i helvete.
Känner du dig kränkt för att sanningen svider? Vänta svara inte på det. Bara häng dig.
2021-05-20, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du är verkligen inte den skarpaste kniven i lådan, eller?
Det är ren fakta, inte hat. Har du inte sett på årets årets live?

Nardos gör precis allt för att få tv-tid, vadsomhelst!
Jag har sett liven ja
2021-05-20, 13:03
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Du har ingen aning om vad du pratar om. Tanja kan ta Emelie / nardos utan problem.
Om Tanja har en chans att vinna så minskar den med Simon i final.

Om Simon åker ut så tror jag att majoriteten av männen som följer detta kvinnodominerade program röstar då på Tanja.

Oavsett vad så måste en av Simon och Tanja åka ut imorgon för att Nardos inte ska vinna.

Men jag hoppas att Nardos åker imorgon men jag tror inte det.
Medlem
Citat:

Det kommer aldrig en sån utröstning kanske i en utopi
Medlem
Citat:
Yep.
2021-05-20, 13:04
Medlem
Ghandis avatar
Bra nu hörde huset att d snart e freeze...smidigt.. är det en strandad val som kommer in nu eller?
2021-05-20, 13:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Nej det gör det inte. Finns uppenbarligen tittare som tycker om henne och TROR sig vara mogna. Men de precis som hon, saknar IQ. Hon har en vidrig personlighet. Helt uppenbart att hon enbart är kvar i huset pga rasist-kortet och en bunt blåsta förortsbrudar. Sött men inte värdigt.
Lysande skrivet Kalix!
👏👏👏👏👏👏👏👏
2021-05-20, 13:05
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
TV4 vill att Nardos ska vinna så det kommer inte hända.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in