2021-05-20, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har bestämt mig. I finalen så kommer jag rösta på Emelie för hon har bäst chans i finalen att sno vinsten från Nardos. Men om Tanja vinner så kommer jag bli glad.

Varför jag tror det är för att BB borde veta vem som vinner nu med omröstningarna de har haft i veckan. Med tanke på att BB har visat 2 avsnitt för deltagarna där Emelies beteende inte är det bästa så att hon får ångest så att de kan använda det i avsnitten för att minska hennes chanser i final så tror jag verkligen att Emelie är den som är produktionens största hot för att få deras favorit Nardos till vinst.

Funderar på samma. Tanja och Simon har ingen chans att vinna över Nardos eller Emelie ändå.
2021-05-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Exonphspoiler

Vem tror ni vinner BB?

Nardos 15698

Emelie 9026

Tanja 6727

Simon 963
Det där ska man ta med stor nypa salt, instagram är negerns fäste
2021-05-20, 11:41
Medlem
xrlpyts avatar
Fantastiskt att lämnar liven någon minut åt gången och lyckas missa det mesta av två freezes...
2021-05-20, 11:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom flesta deltagarna känner väl Rosanna. Sen väljer hon vem som ska vinna och produktionen lyder.

Ja det här med ontopic är på liv och död här på Flashback. Se alltid till att med någonting om Big Brother i tråden om du kan tänkas vara offtopic i ditt inlägg.

Ja man kommer ju bli jäkligt överraskad om gaphalsen Nardos INTE vinner med tanke på produktionen, Rosanna och allt annat. De "kunde" inte ens hitta något att skämma ut henne för när de hade skamklippen när de satt med kuddar. Det säger ju allt... Så genomskinligt. Nu var jag on topic
2021-05-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Funderar på samma. Tanja och Simon har ingen chans att vinna över Nardos eller Emelie ändå.
Tanja har störst chans att vinna. Simon som ligger pyrt till.
2021-05-20, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj

Nej Tanja OCH Simon i final har ingen chans då de till stor del gillas av samma människor som sprider rösterna. Om EN av dem är i final är chansen större, tror Tanja har bäst chans.
2021-05-20, 11:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Fantastiskt att lämnar liven någon minut åt gången och lyckas missa det mesta av två freezes...
Du missade inte ett skvatt.
Bara en massa patetiskt tårtmulande.
2021-05-20, 11:46
Medlem
Fan den bästa låten dom spelat denna säsongen
2021-05-20, 11:47
Medlem
1754s avatar
Dom spelade en bra dunkadunkamusik på full volym iallafall. Alltid något.
2021-05-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nej Tanja OCH Simon i final har ingen chans då de till stor del gillas av samma människor som sprider rösterna. Om EN av dem är i final är chansen större, tror Tanja har bäst chans.

på nåt jävla sett känns det dock som att simon har stöd här ute som vi inte ser men tror också på att tanja har störst chans men jag kommer alltid att rösta på simon till den dan han åker ut då röstar jag på tanja
2021-05-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Allt pekar på att Simon blir just 4! 😄
2021-05-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag vet inte vad som har hänt denna vecka med Nardos?

Det måste vara för att Nardos ser Emelie som ett hot och hon tänker bara på miljonen just nu.

Nardos kan vara elak och frysa ut någon men då har hon bråkat med någon t.ex. Judith.

Kommentarerna från Nardos mot Emelie slutar aldrig.
Vad alla överdriver angående nardos . Spelar ingen roll om nardos skulle säga till Emelie att hon tycker om henne,vilket hon gör. Så skulle ni skriva att hon säger det på fel sätt. Det är skrattretande hur ni retar upp er. Dom har varit tillsammans i huset i över 90 dagar. Det är klart att det munhuggs . När Emelie säger nåt försvarar ni henne med hull och hår . För det är ju hennes sätt att vara . Dubbelmoral de lux

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in