2021-05-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Hur vet du det

Det var ett skämt
2021-05-19, 20:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men verkligen. Förstår inte hur man kan lämna över ansvar till alla andra i TRE MÅNADER.

Att de inte fucking SKÄMS?!?!

Ja de har sett Juddan laga mat, Madde diska, Simon dammsuga, och Tanja lite allt-i-allo medan resten mest slappat och blivit uppassade. Taskigt av de andra.
Medlem
Rösta simon om ni vill få ut nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Emelie är glad nu, för hon ska få Maddes fans röster.
Hur många fans hade Madde? Kan väl inte varit så många, för då hade hon väl klarat sig?

Hon slog ut Adrian, Pedram, Judith m.fl så visst hade hon ett stort stöd bland tittare ändå, räckte inte till final men en fin 5:e plats! Emelie är den som vann mest på detta, helt klart.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
När tror ni det kommer VEM VILL NI RÖSTA UT av årets pajas produktion 😂?

Det kommer aldrig bli så, eftersom Nardos skulle ryka och TV4 vill inte ha stenkastning och bilbränder runt sin byggnad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jaha, nu vet jag inte alls vem jag ska rösta på. Jag bryr mig inte så värst vem som vinner, bara det inte är Nardos, men eftersom man inte vet vem som är mest poppis av de tre andra så kan det ju bli röstsplittring som gör att att Nardosmaffian vinner..

som sagt om nardos ska ut så är det bästa att rösta på simon like it or not så är det sanningen
2021-05-19, 20:53
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Emelie är glad nu, för hon ska få Maddes fans röster.
Hur många fans hade Madde? Kan väl inte varit så många, för då hade hon väl klarat sig?

Einstein....är det du ? ? ? ? ! ! ! !
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Jepp nu har kommentaren raderats.

Uppdatering: skoja.
Den är borta nu, precis som igår...

Är det TV4 eller raderas kommentarer på Instagram om Nardossekten rapporterar dem?

För jag vet att på Facebook så raderar TV4 kritiska inlägg om Nardos och så hänvisar de till deras egna regler.
Medlem
Om Madde bara hade nakenchockat lite mer sista veckan.

...så hade hon åkt ut ändå. Men det hade ju inte skadat i alla fall.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
NU MÅSTE HON UT. NU NU NU NU NNNUUUUUUUU
får tangentbordspanik här hemma.

ÄR HON SÅ JÄVLA osäker på sig själv, och avundsjuk på Emelie, som råkar ha en personlighet som uppenbarligen går hem hos SVENSKA FOLKET - att hon gång på fucking JÄVLA GÅNG, måste pika henne vad fan hon än säger. JA DU SER UT SOM ETT TROLL utan smink och peruk. Emelie gör INTE det. LÅT HENNE vara.

JAG KOMMER på riktigt kasta ut tvn i poolen om hon vinner. Jag kommer inte klara det.
PS. Ja, min ilska går ut här. Säg vad ni vill om det. Jag har tappat det totalt, pga en jävla SKITPRODUKTION och en JÄVLA NARCISSIST som verkar vilja förpesta mitt liv för all framtid.

Någon skrev något om en svensk varit med i Eritreas BB, om dom spelat Gyllene tider för denne. SVARET ÄR ATT NEJ, svensken hade åkt ut med huvudet före innan den ens hunnit blinka. Inte fan hade någon brytt sig ett JACKSHIT.

Lilla vän nu är du ute och cyklar igen. Nardos osäker ? 🤣🤣🤣 Mycket kan man anklaga henne för men osäkerhet är det sista man tänker på när det gäller Nardos.😉🤣
2021-05-19, 20:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag håller med. Dåligt skådespel VARJE gång hon ska "bikta sig". Så cringe! Hon gestikulerar och gapar och håller på, finns inte ett genuint ben i den kroppen.
TV4 tar alltid med hennes ensambikter i avsnitten också.
2021-05-19, 20:55
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Den är borta nu, precis som igår...

Är det TV4 eller raderas kommentarer på Instagram om Nardossekten rapporterar dem?

För jag vet att på Facebook så raderar TV4 kritiska inlägg om Nardos och så hänvisar de till deras egna regler.

Verkar som att de enda kommentarerna som finns är riktade mot Madde, så i detta fallet kanske allt utanför dessa kommentarer tas bort för att minska spam/fejkkonton osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in