2021-05-19, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Otrevlig är ordet. Helt bombis på att Emelie och Nardos säger tack och hej till varandra på finaldagen och aldrig mer träffas..

Importerad att Emelie ändå håller ihop det, jag hade tappat det flera gånger om. Tanja har bitit ifrån lite men är ju för trevlig för att hon ska fatta

Helt ärligt konstigt att inte en känslomänniska som Nardos inte tappat det på Emelie och gjort kaos vid det här laget. Men du har rätt dom kommer inte umgås utanför BB.😉
2021-05-19, 19:42
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
men ingen influencer som vågat ta upp det på hela säsongen. hade det varit omvända roller OJOJOJ

Här på flashback ser vi såna där "influencers" ungefär som Tanjas alkoholiserade myr-farm i rökrutan på utegården.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jobbigt med nardos underdog stil, hon tror inte alls att hon kommer åka ut, hon kommer bli chockad om hon inte vinner 👮🏽‍♀️✊🏿👎👎👎👎👎
Det är den taktiken TV4 har använt sig av i avsnitten så att hennes stöd växer.

Nardos har aldrig varit ogillad i huset. Alla i det huset har slickat hennes röv.

Jag tror Nardos har spelat på det.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag kan tänka mig en tår under ögat som gäng-mördare.

Det är inte heller helt fel. Vi måste visa vår enorma godhet och vår solidaritet med de stackars förtryckta och missförstådda ortenborna, föshtåru?

MVH/Gnomegirl.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hahaha du ska inte ha två små örnvingar i nacken då pedramstyle

2 fiskmåsvingar 🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hahaha du ska inte ha två små örnvingar i nacken då pedramstyle
Haahaa! Ja, det är ju fan det jag ska ha!!!
2021-05-19, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Judith är på TV 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Jag blev glad på riktigt av att se henne! Gillar hennes energi nu när den är i lagom mängd! 😁

Juddan har helt säkert världens största hjärta! ❤️
Medlem
Bara jag som har en känsla av att nardos vinner hela skiten bara för de här med kommentarer mot henne och hela den biten? Känns som många stödröstar på henne som inte ens sett eller följt programmet...
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zondica
Alltså jag blir så förbannad!! På riktigt! Hur fan kan massor av folk och influensers sitta och rösta på Nardos när de helt öppet säger att de aldrig ens sett programmet? Bara för ett stört gäng har dragit igång en lögnkampanj. Hur kan ni ens sjunka så jävla lågt? Bb handlar inte om hudfärg det handlar om socialt spel och personlighet. Hur kan ens TV4 produktionen uppmuntra till detta jävla falska spel? Skäms alla jävla influensers! Fyfaan!!!!!
Bland de som faktiskt tittar på BB så har Tanja och Emelie större stöd än Nardos.

Men nu kan Nardos vinna pga TV4 och sociala medier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Ganska uppenbart att Emelie troligen vann omröstningen igår när Judith åkte och att Fyran då försökte sänka henne genom att visa Dompaavsnittet för att få fram deras favorit Nardos till segern. Jag tycker dock Emelie hanterade det hela bra och reflekterade över sina fel och brister trots Nardos ständiga försök till att trigga henne till att tappa det totalt.

Jag tror året BB-final kan bli en av de jämnaste på länge. Ikväll lär det väl bli Madde som åker. Återstår sedan att se om det blir 3 eller 4 personer i finalen på måndag. Sitter både Tanja och Simon i finalen får båda två svårt att vinna. Åker en av dem ut innan dess (troligast Simon) vinner den andra (troligast Tanja).

Det var solklart att både Emelie och Nardos var dom som fick mest röster och Judith minst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Varför har Simon den kraften att lyckas locka tillbaka en att faktiskt tycka om honom när man gång på gång tröttnar på han och bestämt sig att han är största tönten??

tror man känner igen sig själv i honom när man var yngre och helt bäng i skallen
Medlem
"JAG JAG JAG JAG JAG!" Gissa vem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in