2021-05-19, 19:07
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Rösta kvar Emelie nu för helvete!!! Va faaaan ska alla bete sig som att det är något fel på henne nu för??? Tillochmed fakesnälla Tanja kläckte ur sig att det är bra att hon inser sina fel

Faktum är att Emelie har gansla bra självinsikt och på ett sätt ödmjuk då hon tydligt själv ser sina fel och brister och påtalar dessa också. Hur många gör det? Därför tycker jag att det är ok att Emelie är rak och ärlig gentemot andra också då hon faktiskt tillrättavisar sig själv öppet.
Medlem
hongkluehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
same! det har jag gjort hela säsongen. men tydligen bara emelie som gör fel hela tiden 🙄 suck! tycker hon har haft sjukt tålamod. Nardos pikar emelie hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT!
Fy fan. Jag tycker hon har dels haft väldigt mkt tålamod och även är stark.. En annan hade blivit ledsen av hennes STÄNDIGA pikar och äckliga attityd.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis åt Madde att leta upp frågor åt Emelie till provet som hon inte ska klara av att svara på? Wow. Okej.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Bästa eleven har ju varit Emelie, men det är klart Nardos inte vill unna henne något pris.

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gud vad nardos ska hoppa på Emelie så fort hon ser något på avsnitten.

Exakt! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Sjukt starkt av Emelie att hon inte bränner av efter Nardos konstanta pikanden efter att produktionen letat fram 2 avsnitt där Emelie framstår som en häxa och Nardos som en ängel.

Vänta bara tills dom kommer ut och får se den Narcissistiska sidan av Nardos.

Emelie är kung!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Så du tror hon är ambrivert?

Människan är mycket. Och bara för att man är extrovert på vissa plan kan man likväl vara introvert i annat. Låter motsägelsefullt. Men saker är inte svart-vita liksom. Och personlighet behöver heller inte vara så. man kan ha högt självförtroende, men ha låg självkänsla. Inget konstigt i det.

(Fast varför svarar jag ens dig, vet att du gillar att hata på "lill-vickan", orka liksom..).
2021-05-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag skulle inte bli förvånad om fyran fixar ihop en deepfake där Emelie trampar ihjäl kattungar iförd full naziuniform.
De är desperata nu, ingenting får stå i vägen för prinsessan av BB´s seger.

MVH/Gnomegirl.
Haha, det vore ju något utöver det vanliga.
2021-05-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag gillar Emelies självdistans ,hur medveten hon är om sina egna fadäser hon gör och ta bara situationen när offerkoftan kom in när hon utsåg sig själv som bäraren av den. Jag gillar också att hon är rak och ärlig då hon strax efter snabbhånglet med Simon gick till Steph och berättade det.

Exakt så!
2021-05-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Låter rimligt! Om det är samma tid idag hinner jag ju ut på en promenix.

För visst ska en åka idag???
En ska åka och jag är så jävla rädd just nu att det blir Tanja som får lämna!
2021-05-19, 19:09
Medlem
Nu kör vi en sista push och räddar kvar Simon och tanja i big brother
2021-05-19, 19:10
Medlem
Nu fick de brev om att en får lämna i kväll.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jo för fan! Speciellt när han drog på sig sin osynlighetmantel och ingen, absolut ingen såg honom! 😂
Och att han bodde i ett hål i väggen!
Och hans hysteriskt roliga raggningsförsök.😁

Mitt största asgarv denna säsong var ju ändå när heffaklumpen halkade ytterst ograciöst och gled ner i poolen. Och att han dessutom halkade ner i den jävla poolen 2 gånger till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ah ok.. Men de i huset vet inte om det verkar det som. Bara en timma kvar tills det avslöjas isåfall.
Vet det inte om det? Trodde de gick in brev om det igår? Men jag vet inte, lämnade sändningen efter Ojudith åkte ut.

Ja, nu fick det i alla fall ett brev så nu vet det.
2021-05-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
I will! Ska traska i samma takt som om jag vore jagad av Nardos som skriker "EEEEEYYYY MACARENA MACARENA MACARENA WWOOOOOOH OOOO MAAAHH DAYYZZZ" efter mig.
Det är fan Usain Bolt-tempo som gäller! 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
2021-05-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag gillar Emelies självdistans ,hur medveten hon är om sina egna fadäser hon gör och ta bara situationen när offerkoftan kom in när hon utsåg sig själv som bäraren av den. Jag gillar också att hon är rak och ärlig då hon strax efter snabbhånglet med Simon gick till Steph och berättade det.

Som vanligt, enig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in