2021-05-19, 18:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Konspiratorisk som jag är tror jag att BB slänger in avsnitt där Emelie framstår i extra dålig dager.
De har sett på omröstningarna att Emelie leder stort över deras favorit Nardos, och gör ett sista desperat försök att få sin favorit till vinnare.

Förra året fick de inte se några avsnitt den sisita veckan.
2021-05-19, 18:41
Medlem
Tanjas syster är rädd för samma sak som jag är, att Tanja ryker ikväll pga att folk glömmer att rösta. Detta får bara inte ske!! Hoppas ALLA ni som också älskar Tanja har röstat från allt det går att rösta ifrån.

Tanja ska vara kvar! Tanja ska vinna!!
2021-05-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tror ni Emelie har aspergers eller liknande?
Finna en del tecken som tyder på det.

- hon berätta nyss om hur sjukt jobbig och skum hon var som barn, att hon fick gå till barnpsykolog tror jag?
- hennes bildminne /fotografiska minne (vanligt bland aspergare stod det när jag googlade)
- hennes svårigheter att visa känslor
- hon hatar att kramas/närkontakt med andra 🤔

>>En person med Asperger hade klart av 1 min i huset.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jullan gillade hon INTE. Tjatade väll om Lisa också. Jobbig som fan.😅

Intressant. Emelie sa i liven häromdagen att Lisa va en av hennes favoriter förra säsongen, när frågan kom upp.
Medlem
Nardos till emelie: ”Va? Vad säger du? Sluta mumla” haha jag hade BRUNNIT!!!!!!!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tror ni Emelie har aspergers eller liknande?
Finna en del tecken som tyder på det.

- hon berätta nyss om hur sjukt jobbig och skum hon var som barn, att hon fick gå till barnpsykolog tror jag?
- hennes bildminne /fotografiska minne (vanligt bland aspergare stod det när jag googlade)
- hennes svårigheter att visa känslor
- hon hatar att kramas/närkontakt med andra 🤔
Nej, Emelie är bara en sjukt osäker tjej.

Hennes sidor förvärras också i TV då hon är obekväm.

Jag tror att alla människor blir lite konstiga när de är instängda med främlingar.

EDIT: Ingen expert på aspergers, så du kan ha rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Eller bara föräldrar/lärare som inte kan hantera ett barn med känslor.

Känslor är inga problem, men när du inte passar in i sociala sammanhang och säger exakt vad du tänker utan filter så blir du obekväm både som barn och vuxen. Sociala spelet är grunden på hur du fungerar i grupp och som människa.
Medlem
Håll din jävla käft s t ä n g d. Vem tror hon vet bäst om vad EMELIE OCH ALEX pratat om? Emelie eller Narcos?
Jävlarrrrrrrrrr, vad jag är IMPONERAD av Emelies tålamod.

Bara för att hon aldrig får en man i sitt liv pga "diverse anledningar".
2021-05-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tre

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
3 jassa åkte först sen lennie och sen sami som vinnare

Synd.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Det där var ju dock ett avsnitt som var för ganska länge sen. De var ju inne ganska länge sen och lärde väl känna varandra mer då 🤷🏻‍♀️
Men som jag sagt så inte säkert Madde ens vill ha han ute. Vi får väl se om det stannar vid vänskap eller ... Jag tror iaf Madde klarar sig bra hur som ! Lär inte ha svårt få erbjudanden 😅

Va? Nej, det var vad hon sa när han åkte ut? Alltså det senaste avsnittet han var med i?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tanjas syster är rädd för samma sak som jag är, att Tanja ryker ikväll pga att folk glömmer att rösta. Detta får bara inte ske!! Hoppas ALLA ni som också älskar Tanja har röstat från allt det går att rösta ifrån.

Tanja ska vara kvar! Tanja ska vinna!!

Folk har börjat rösta idiotiskt såhär på slutet, har sett flera som vill rösta Madde för t.ex. få ut Simon istället för att rösta på personen man vill ha kvar
2021-05-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
SÅDÄR, nu är smutsen igång med sin JÄVLA attityd mot Emelie.
Håll käften innan jag drar av mig allt hår.
Narcos ska alltså förklara för Emelie varför Emelie inte var intresserad av Alex. Hon är fan inte klok.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in