2021-05-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha så du är nyväckt som tror att alla svarta behöver en vit riddare som försvarar dem....hahaha väx upp
f.ö ser alla därinne i huset högst ordinära ut osminkad, nardos glow up tar ju ett par timmar det med.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag hör dig min vän. Du har analyserat programmet på pricken. Jag håller med om det mesta. (Speciellt att allt är Adrians fel ). Men detta må faktiskt vara den sämsta Big brother säsongen någonsin, både deltagare och hur dom har ändrat konceptet. Det gör ont i mitt svarta lilla skräptv-hjärta.

Enda anledningen till att jag fortfarande kollar är för att jag röker mig så dum så att till och med en betongvägg kan bli underhållande.

Jag googlade faktiskt på megalodon häromdagen och blev rejält chockad... över hur likt det var sjöodjuret Oljudith.
Yes, minns att man var riktigt upprörd redan förra säsongen över hur dåligt det blivit, fast 2020 var ju tamefan ett mästerverk jämfört med det här.
Är ju helt klart castingen av deltagarna som är den enskilt största orsaken till årets totalhaveri.

Hehe, ja Megladon var fan inte att leka med! Som en muterad vithaj på steroider!
En Megladon tand var väl typ tre gånger så stor som en vithajstand.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fint att de zoomar in på hennes tårar.
Hahahah

Ge Nardos miljonen nu istället

Så jävla uppenbart
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Det finns alltid två sidor av myntet , man kan också se det som att människor som inte kan argumentera utan skällsord är typiska WT människor som är låg begåvade. Att använda ord som man vet ger associationer till rasism är tecken på idioti skulle jag säga. En sak är klar vardagsrasisterna är så lättkränkta när de blir påkomna då ska det vridas och vändas så det bara patetiskt och skrattretande…

Haha.
Dr. Phil i farten igen. Vi har förstått att du gillar afghanhannar. Det är okej.
Always look on the bright side of life
2021-05-19, 17:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrepuff
har ni sett att en användare på instagram med typ 3k följare har en tävling där man kan vinna gymkort OM man röstar på nardos. Ny nivå av desperation. Dom försöker verkligen med allt.

De försöker med alla medel... Snart går de väl och knackar dörr och börjar mordhota folk öga mot öga också. De drar sig inte för att mordhota på insta så..
2021-05-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Hon har ju ljugit både om efternamn, bostad och ålder. Antagligen övrigt med.

Sjukt märklig beteende!🤔 Märkt också att hon verkar ha väldigt lätt för att ljuga också!

Tänker speciellt på hela dramat om halsbandet med Pontus. Hon tog det så långt o svor hit o dit o till slut kom det fram att hon visst hade tagit halsbandet.
2021-05-19, 17:44
Medlem
Anonym396s avatar
De måste visa fler avsnitt nu, och inte bara avsnitt som hyllar Nardos.

Det är inte många avsnitt där allt fokus inte är på Nardos men de måste hitta något avsnitt att visa för deltagarna.

Denna favoriseringen i finalveckan gör så att jag spyr.
2021-05-19, 17:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hahah, ja allt fokus på henne i avsnitten för att TV4 vill att hon ska vinna.

Genomskinligt de luxe är det..
2021-05-19, 17:45
Medlem
Emmvalentines avatar
Då fortsätter jag hoppas att de glada, spralliga och snälla brudarna Madde och Tanja tar sig vidare ikväll 🙏🙌 💪

Vette sjutton om Simon skulle fixa att få en miljon utan att de skulle bli till flytande form och att det skulle bli bara jobbigt för honom i slutändan. Skulle han betala tillbaka till sina föräldrar... hans standard skulle nog höjas och så tar pengarna slut ..och han blir tillbaka till ruta ett. Men jag kan ha fel såklart.

Sen har jag svårt för folk som vill höja sig själv och påpeka hur duktig och snäll han är (typ 100 gånger) för att få kred. Tappar som det fina då 🤔
2021-05-19, 17:51
Medlem
Åh nej, BB triggar Maddes psykos med flit. Hon kommer hänga sig i ett träd i skogen när hon kommer ut när Hormössan aldrig vill veta av henne igen.
Medlem
Om Madde tycker detta är jobbigt så måste hon se övriga avsnitten… Adrian Adrian Adrian
Medlem
Anonym396s avatar
Som någon annan sa:

Emelie snackar
Nardos hyllas av TV4
Tanja får ingen TV-tid
Madde snackar om Adrian

Ett typiskt avsnitt denna säsong. På det sättet så är det bra att visa det för deltagarna. De borde förstå nu vem produktionen vill ska vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in