2021-05-19, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja.

Hoppas det är ett gott tecken, att alla Tanjafans som varit lite chill under säsongen har sparat krafterna och växlar upp när det behövs.

Tanja ❤️

Många missade dock den omröstningen, bla jag.
2021-05-19, 15:04
Avslutad
BB borde spela Tarzanlåten "Människa" för Simon.
2021-05-19, 15:05
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Skit inte på dig just nu. Du har nog aldrig läst en annons tråd på Flashback än denna. Den här tråden är rena kafferepet mot mängder av trådar där man brukar ordet neger. Detta är bara ett taffligt försök av blattarna med offerkofta och du går på det.
Du är ett av trollen som krattar den redan utstakade vägen mot Nardos mål mot miljonen. Varför i helvete skall jag lyssna på dig. Ditt trolleri är ju inte ens roligt och allt du är bra på är att fortsätta förpesta en redan förpestad tråd. Ut i solen med dig och förvandla dig till sten.
Rösta på Tanja innan så har du tillfört något av substans.
Pajas.
2021-05-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tycker det skrivs mycket på medier nu om att Nardos är elak mot Emelie och att de flesta svarar med att hon får skylla sig själv, är värd det, karma. Nu håller jag inte med i grunden om att Emelie varit så hemsk som Nardos fans försöker få det till. Men det jag reagerar på är att de ska stå för kärlek, jämlikhet, rättvisa men de tycker att two ”wrongs” makes it right nu helt plötsligt? Är det konstigt att samhället ser ut som den gör om vi ska hämnas och ge tillbakakaka hela tiden?

Nu börjar Tanja med lacka på Nardos stress under provet.

Vänstern i ett nötskal. "Alla är lika värda! Så länge dom tycker som vi gör. Annars hatar vi dom och dom är inte värd skit"
2021-05-19, 15:07
Medlem
Anonym396s avatar
Jag har TV4 appen och CMORE appen.

Jag lägger 1 röst på Tanja och 1 på Emelie i hopp om att någon av dem kan sno miljonen från TV4:s förutbestämda vinnare Nardos.

Finns det något annat sätt att rösta fler gånger? Jag ser att vissa i tråden skriva att de har röstat 6 eller 10 gånger på en viss person.
2021-05-19, 15:10
Medlem
Anonym396s avatar
Tanja imiterade Nardos bäst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Skit inte på dig just nu. Du har nog aldrig läst en annan tråd på Flashback än denna. Den här tråden är rena kafferepet mot mängder av trådar där man brukar ordet neger. Detta är bara ett taffligt försök av blattarna med offerkofta och du går på det.

Lysande argument
"Vi har all rätt att kasta skit omkring oss likt apor i bur och bete oss som svin, för det finns andra som är värre där borta"

Idiot. Hoppas fan Nardos vinner enbart för att jag vet hur mycket det skulle reta er rassefjantar.
Medlem
Går ut på några öl ikväll. Hoppas innerligt att få se Nardos i chocktillstånd när jag kommer hem, utröstad men vägrar förstå.

Måste ändå säga att det bästa med sista veckan av den här skiten är att hon hänger löst varje kväll. Och jag tror inte orken finns att rösta kvar idioten. Kanske ikväll, men fan inte imorgon.

Hoppet är det sista som överger en
2021-05-19, 15:11
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har TV4 appen och CMORE appen.

Jag lägger 1 röst på Tanja och 1 på Emelie i hopp om att någon av dem kan sno miljonen från TV4:s förutbestämda vinnare Nardos.

Finns det något annat sätt att rösta fler gånger? Jag ser att vissa i tråden skriva att de har röstat 6 eller 10 gånger på en viss person.

2 röster per mobil/platta, så har du tillgång till fler enheter så kan du rösta på i all evighet.
2021-05-19, 15:12
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Lysande argument
"Vi har all rätt att kasta skit omkring oss likt apor i bur och bete oss som svin, för det finns andra som är värre där borta"

Idiot. Hoppas fan Nardos vinner enbart för att jag vet hur mycket det skulle reta er rassefjantar.
Om Tanja skulle åka innan Nardos kommer jag hålla på henne just av denna anledningen. "Buuhuu jag är ett rassetroll". "Detta är Flashback här är vi rassar!".
Snicksnack.
Rassar som hjälper Nardos. Oh the irony!
2021-05-19, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tanja har gett oss 0 av utlovad drama.

Behövs ingen drama för att hon ska vara en värdig vinnare
2021-05-19, 15:15
Medlem
ALDRIG ATT NARDOS HAR D!!!! 65-70 D har jag och hon har 10 till av mina bröst. Jag skulle gissat på G eller H på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in