2021-05-19, 12:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tazzzat
Aldrig att jag skulle söka. Dessutom, om Samis förflutna som ”nazist” blev en skandal så hade varenda jävel skrikigt rakt ut om jag kom med.

Varför? Är ditt förflutna värre än Samis menar du? Nu blev jag enormt nyfiken :P
2021-05-19, 12:42
Medlem
Skicka negern i sängs hon skämmer ut sig vad hon en gör
2021-05-19, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Och nu surar hon och vill också vara med och slå även om hon är ute ur tävlingen.

"Det är så tråkigt"

"Får jag köra för Någon"

Hon måste verkligen synas och höras heeeela tiden för att må bra.
Japp och hennes fans kommer väl skrika rasism. men nu fick hon slå iaf så då borde dom inte börja skrika om det iaf.
2021-05-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, fnissar för mig själv över att de inte ens svarar på hennes gapande utan helt ignorerar henne. Bästa på länge! Nu kommer det bli liv i luckan på Instagram.

JA håll i hattarna för nu är det garanterat STOP THE #blackshaming in the house and VOTE FOR OUR Little stackars Nardos or be mordhotad.
2021-05-19, 12:43
Medlem
Skulle ni ätit godis som legat på det där golvet? De har för fan både spytt, spottar och kissat på golvet.
2021-05-19, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
JA håll i hattarna för nu är det garanterat STOP THE #blackshaming in the house and VOTE FOR OUR Little stackars Nardos or be mordhotad.
Woohoooo!!!
2021-05-19, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, fnissar för mig själv över att de inte ens svarar på hennes gapande utan helt ignorerar henne. Bästa på länge! Nu kommer det bli liv i luckan på Instagram.
Nardos konstoansvariga är ju av samma skrot och korn som jag tror njuter lite för mycket av uppmärksamheten.De eldar på skit och sen gnäller när de får "hot och hat" ja men vafan det måste väl gå att ha en live utan kommentarer då ortenungarna går loss.Det var skillnad på emelies kompis och de där två pulvermospåsarna.Deras skit de "råkade reposta" om simon och emelie var ju sjykt otrevligt.
2021-05-19, 12:47
Medlem
Vad är det som händer i avsnittet dom ska få se som folk verkar upprörda över?
2021-05-19, 12:49
Medlem
asså vad är grejen med nardos attityd mot emelie? så jävla elak
2021-05-19, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Japp och hennes fans kommer väl skrika rasism. men nu fick hon slå iaf så då borde dom inte börja skrika om det iaf.

På vilken plattform och vilken kanal gör de uttryck för detta?

Någon som vet om Nardos svagbegåvad?
2021-05-19, 12:51
Medlem
amiliasharborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad är det som händer i avsnittet dom ska få se som folk verkar upprörda över?

Det är väl ett avsnitt där Emelie (som vanligt) snackar skit. Och hennes sekt är arga för att de tycker att BB vinklar henne på fel sätt. Jag har dock kollat liven väldigt mycket och Emelie har alltid varit den största skitsnackaren i huset, och hon kan aldrig stå för det hon gör
2021-05-19, 12:51
Medlem
Har Nardos haft såhär rikskass attityd hela tiden eller har den blivit sämre senaste tiden?

Ingen, speciellt inte Emelie, kan säga någonting utan att hon ska hugga.

Vet att jag har kommenterat att hon är som en bitsk chihuahua innan, men har det varit SÅHÄR illa? Nu känns hon som en bitsk, RABIESSMITTAD chihuahua.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in