2021-05-19, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Tanja och Simon har jättestort stöd och vinner lätt över Nardos.

Ni måste rösta Emelie just nu för att inte Nardos ska sitta i final. Emelie har inga som backar henne.

I finalen kan ni sen rösta Tanja el Simon. Men jag är helt säker på att Tanja slår Simon i en final. Detta har vi vetat sen Tanja klev in!
Dum eller? isf måste man rösta på madde. nice try emelie fangirl
2021-05-19, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nardos ska inte vinna. Det får fan inte ske. Undra om det blir en utröstning till efter dagens eller om de kommer bli 4 i final sen?
Blir en i helgen tror jag hoppas iaf de och att nardos åker. då bryr jag mig inte vem som vinner
2021-05-19, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Suget efter miljonen. Blir mycket dricka om han vinner den, ju!
Finns ingen chans att han vinner, ifall nardos åker och blir fyra kommer de rösta på emelie/tanja rätt säker på det, och då är simpan körd
2021-05-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Intressant. Tanja får extraröster av paktande FB:are, Nardos av Nardosrörelsen som ”båda” har en agenda. Känns som det bara är Simon och Emelie som faktiskt bara får räkna med att bli framröstade av folket, men så är ju ingen av dom kända sen innan utan vanliga ”Svenssons” som inte är så kameravana som Tanja och Nardos och grodorna flödar därmed ur munnarna 😂

Tycker de båda fått kämpa mycket för sig själva och hoppas se båda eller iaf någon av dom i final. Hade tappat Simon där ett tag men känner att han är tillbaka lite hos mig som favorit igen! Emelie och Simpa till final.

Madde räknade jag bort för jag ser tyvärr inte henne som någon i finalen

För egen del har jag aldrig kollat på PH. Jag visste inte vem hon var innan Big Brother. Hon går hem för att hon är en bra person. Själv har jag aldrig förstått hypen kring Simon. Jag anser att han är ganska så sympatisk, visst. Men han är blek jämfört med Tanja.
2021-05-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Dum eller? isf måste man rösta på madde. nice try emelie fangirl

haha inte genomskinligt med det profilnamnet vad säger du malmen klart vi röstar emelie
2021-05-19, 09:04
Medlem
Fortfarande inget från flodhästen sjödith eller äckel peddot om att rädda tanja. spyr på dessa två horungar!
2021-05-19, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vi måste göra allt i vår makt för att nardos inte ska vinna, jag kommer rösta på Tanja tills THE END, i värsta fall om hon skulle åka tror jag Emelie har störst chans mot nardos.
Tanja for the win ❤️
2021-05-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Då åker ingen imorgon alltså.

Undra om de valt ut vilka som ska få hålla i proven baserat på minst röster efter vad de såg på resultatet igår. Man kan ju HOPPAS när Nardos är satt på ett av proven.

tror 1 åker antingen på fredag (som mergim) eller i helgen så 3 sitter i finalen
2021-05-19, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
haha inte genomskinligt med det profilnamnet vad säger du malmen klart vi röstar emelie
Aldrig i livet, men står det mellan emelie o nardos så givet emelie alla dagar i veckan trots att jag ogillar henne skarpt men nardos är 1a på min hatlista. och ingen jävel kan ens muta 1 miljard för att ändra på det.
2021-05-19, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Om det blir BB 2022 låt det bli endast blattar som deltagare.
Så kan de göra kaos, fucka ur, skrika och ljuga om allt de äger, resor och allt de varit med om samt visa upp sina hittepålägenheter utan inblandning av rasister som håller på vita deltagare.

Jag ska aldrig mer se BB!
NEJ NEJ vi kan inte sluta där. Det ska vara homosexuella, handikappade, invandrare och sedan hemlösa på det. Vi .kan säkert hitta fler egenskaper som PK-polisen vill se
2021-05-19, 09:07
Medlem
Så klart lagt röster på bästa Nardos.
2021-05-19, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
NEJ NEJ vi kan inte sluta där. Det ska vara homosexuella, handikappade, invandrare och sedan hemlösa på det. Vi .kan säkert hitta fler egenskaper som PK-polisen vill se
Gnome Girl hade ett fantastiskt förslag: 8 muslimer och 8 judar, småfnissar fortfarande, hon är för jävla kul.
Vem hade varit rasist då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in