2021-05-19, 00:11
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag kunde läsa från annan ip adress men så smart var tyvärr inte min hjärna de första dagarna.

Töm cashet så är det inga problem heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, ja tänk dig en redlös Patzy skrika "jag ska döda dig, din hora" till Nardos! 😂

Fast då hade han väl troligen blivit utsliten ur huset av säpo, och roomie med Rakhmat Akilov redan dagen efter? ☹
haha nej men gud 😂 håll inte på nu så vi blir kändisar på instagram då hävdar jag tillfällig sinnesförvirring
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vem syftar du på?

äh, vissa som sitter och kör lives och sånt, ingen nämnd, ingen glömd
2021-05-19, 00:13
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted

Skrattar gott när jag ser Jackie som tar över alla lives trots en väldigt kort tid i huset.
2021-05-19, 00:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Otroligt. Jag skulle skämts ihjäl om någon av dessa var mina släktingar. Inte Emelie och Simon dock. Dom hade båda gjort mig stolt..
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Töm cashet så är det inga problem heller.

Ja du hör ju, att jag inte ens testade att rensa historiken är nästan skrattretande. Jag skyller på att man blir som man umgås!
Och jag har umgåtts med Nardos i 94 dagar snart
IQ-Nardos, som inte tror på vetenskap.

Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha nej men gud 😂 håll inte på nu så vi blir kändisar på instagram då hävdar jag tillfällig sinnesförvirring
Äh, jag citerade ju bara vad Patzy skrek till Jasmine på kaoznatten i fjol. 😁
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Skrattar gott när jag ser Jackie som tar över alla lives trots en väldigt kort tid i huset.
Jackie tillhör faktiskt en av dom få favoriterna. Ganska skön brud som tog för sig.
2021-05-19, 00:15
Medlem
essteds avatar
Citat:

Jackies närvaro borde vara krav på att ens få starta en live
2021-05-19, 00:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jackie tillhör faktiskt en av dom få favoriterna. Ganska skön brud som tog för sig.
Ja, hon hade ju faktiskt lite "klassisk" BB aura.
2021-05-19, 00:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nej för fan!
Var glad att han slapp vara inlåst med gaphalsarna Nardos och Judith. De hade ju skrikit sönder hans partyhumör totalt.
Stackarn hade ju fått totalspel och packat allas väskor i rent raseri.

MVH/Gnomegirl.

Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, ja tänk dig en redlös Patzy skrika "jag ska döda dig, din hora" till Nardos! 😂

Fast då hade han väl troligen blivit utsliten ur huset av säpo, och roomie med Rakhmat Akilov redan dagen efter? ☹

Hahahaha.

Helvete. Ligger ju någonting i det och varför vi aldrig fått se återkomsten. När Pattan var i högform skulle han "döda horan" och "våldta den jäveln". På något mirakulöst sätt var det bara magsmärtorna som satte stopp för honom. 2021 går det inte ens spela lite charader. Någon som vet om Katti är portad från Sápmi?
2021-05-19, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Mergim och Lennie gjorde att jag fick nog av bögeri och skrik. Sorry. I övrigt kan jag stå ut med det mesta.
Håller med. Men de var inte öppna i sitt bögeri, så det är det stora problemet då de inte insett att de är bögar. Patsy var en bög som var öppen och dessutom helt galen. Läste du inte förra årets tråd om när hans granne berättade om vad han var för människa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in