2021-05-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flying.Swine
Jag och "högersnöflingorna" är med och betalar skiten MOT vår vilja! Ville bara säga att den här tråden är perfekt för den visar vilka som hatar Sverige och svenskarna.

Sluta stjäl våra pengar och betala skiten själva om ni är så besatta av att bli hjärntvättade.

Jag betalar partistöd till partier jag inte gillar sluta gnäll ditt lilla känslomonster.
Citera
2021-05-19, 00:01
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Mår du bra av att FYRA jävla bidrag dom visade idag är negerpropaganda? Och det till merparten av länder som ALDRIG haft svart slaveri..

Jag noterade inte något sådant, jag såg 16 bidrag med tjejer och killar som sjöng.

Orsaken till att du är så frustrerad och mår så dåligt är att du simmar mot strömmen, bruschan. Som en 1700-talsmänniska som lever på 1800-talet. Eller en 1950-talsmänniska som lever på 2020-talet. Det funkar inte, då mår man dåligt.
Citera
2021-05-19, 00:02
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Vore väl inte så underligt? Nuland har väl varit och delat ut lite kakor igen och med tanke på Bidenfamiljens förkärlek för Kievs numera tomma kassakista så borde väl ingen vara förvånad om Ukrainas politiska låtar går och vinner varje år?

På vilket sätt är Ukrainas låt politisk? Inget annat än hypnotisk techo-folkmusik
Citera
2021-05-19, 00:03
Medlem
Citat:
Jag och "högersnöflingorna" är med och betalar skiten MOT vår vilja! Ville bara säga att den här tråden är perfekt för den visar vilka som hatar Sverige och svenskarna.

Sluta stjäl våra pengar och betala skiten själva om ni är så besatta av att bli hjärntvättade.

Läste lite snabbt min erfarenhet är att de som är villigast att baktala Sverige är just svärjevänner som du.
Citera
2021-05-19, 00:07
Medlem
Ensundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC4RECR0W
Hon är transkvinna
Usch och fy!
Citera
2021-05-19, 00:13
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Usch och fy!

Underbart! I tråden efter varje Eurovisiontävling så långt jag kan minnas kan man njuta av Flashbacks värsta grottfolk som krupit fram. De liksom träder fram ur skuggorna sent på kvällen och på natten.

De hatar och hamrar på tangentbordet och drömmer att alla var vitt som snö, och att tävlingen på sin höjd var fylld av Carolas, Snoddas, Herreys och Anita Lindblom.

Jaha kan jag bara säga, er tid är liksom förbi.
Citera
2021-05-19, 00:36
Medlem
Ensundmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Underbart! I tråden efter varje Eurovisiontävling så långt jag kan minnas kan man njuta av Flashbacks värsta grottfolk som krupit fram. De liksom träder fram ur skuggorna sent på kvällen och på natten.

De hatar och hamrar på tangentbordet och drömmer att alla var vitt som snö, och att tävlingen på sin höjd var fylld av Carolas, Snoddas, Herreys och Anita Lindblom.

Jaha kan jag bara säga, er tid är liksom förbi.
Är du transa eller?
Citera
2021-05-19, 00:40
Medlem
JSM-GTOs avatar
Jäss! Tusse gick till andra halvan!
Citera
2021-05-19, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Är du transa eller?

Man kan tycka transor är vackra för det.
Citera
2021-05-19, 00:44
Medlem
Vet inte om detta spelar roll.
Tusse sjunger i andra halvan.
Citera
2021-05-19, 00:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Vet inte om detta spelar roll.
Tusse sjunger i andra halvan.
Statistik sätt har jag för mig att det är fördel att starta i andra halvan.
Citera
2021-05-19, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Statistik sätt har jag för mig att det är fördel att starta i andra halvan.

Varför?
Sjöng inte bland annat Måns. Conchita i första halvan och vann ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in