Härligt.
Mmmmm Madde kastade ut FlöskBerta med röven före. Å andra sidan väntat.
Fläsket såg chockad ut så som de har haussat upp henne där inne trodde hon väl att millen var hennes och att hon skulle kunna spendera sista natten med att kladda på Tanja
Spärra in era döttrar! Sjöodjuret är på fri fot i hufvudstaden.
Röstning i appen öppen igen. Min röst går till Tanja. Simon kommer ändå inte ha en suck finalen, så mina röster kommer bara gå till Tanja från och med nu.
Madde eller Simon åker imorgon.
Jaha Juddan ute ur huset. Imorgon blir det Madde som får lämna då. Anledningen att hon sattes som säker först av Big Brother var för att sätta lite myror i huvudet på deltagarna. Endast Nardos det bet på dock. Emelie har koll på att deltagarna ”räknas upp utan inbördes ordning”.
Jaha, någon åker redan i morgon, då kommer det väl brev om det i kväll. Trist, jag hade helst sett att de fick en dag ledigt, och kanske med en riktig dyngfylla i morgon kväll.
Jag har lagt en röst på Emelie och en röst på Tanja så att inte Nardos vinner i finalen.
Jag kommer i finalen rösta på Emelie för att magkänslan säger mig att hon har bäst chans att vinna över Nardos men om Tanja tar hem det så blir jag skitglad för hon är årets vinnare oavsett vad som händer i finalen!