Jo, men hon hade ju kunnat säga det i hennes ansikte och inte när hon gick in i bikten t ex. Känns lite fegt att bara pika när man ser på henne att hon vill säga mer.
”Vad är det med dig? Det ser ut som att du sett ett lik” sa hon åt henne nu. Alla andra styker ju fan henne medhårs
Juddans fans kommer ju gå utan minsta tvivel till Tanja, så ingen behöver vara orolig för henne. Men ska man få ut Nardos nästa gång så tror jag det är MADDE man ska rösta på..!
Ta inget för givet tanja hela vägen, kvittar om narnia åker imorgon eller på fredag TANJA HELA VÄGEN!
Så trött på att Nardos ska få ALLT att handla om henne... Nu kommer hon ut till en ledsen Tanja och börjar tjafsa om hur chockad hon är att hon är kvar och att hon trodde hon skulle få åka och måste smälta allt. Håll. Bara. Käften!!!!!
Nu vågar jag äntligen komma ut ur garderoben... jag ÄLSKAR Juddan.
Inte bara "hon e ok". Utan älskar henne. Djupt. Det alla hatar med henne – rösten, fejkgöteborskan, skrattet – ÄLSKAR jag. Och våldtäktsanklagelserna som florerat här inne har varit fullkomligt vidriga och låga, även för att vara Flashback.
Jag fällde en tår för Juddan och alla kommer se vilket tomrum hon lämnar efter sig, för vad man än tycker om henne går det inte att förneka att hon är en av de som gjort den här säsongen.