2021-05-18, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
ALDRIG I LIVET! Nu är det ingen mer taktikröstning, det är Tanja all the way - antingen till hon åker ut eller står som vinnare.

precis ta inget för givet TANJA TO THE MILLION
2021-05-18, 20:51
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Emelie vill verkligen slå till nardos på käften just nu..
Jag tror hon kokar. Jag tror faktiskt att Emelie gillade Judith. Jävla respektlöst iallafall från Nardos.

Det kommer inte med i avsnittet. Iallafall så vinklas det fint att TV4:s förutbestämda vinnare är orolig att hon åker ut i hopp om att de kan få fler röster till henne i final.
2021-05-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Haha, undrar om han förstår att det inte måste bli alkohol bara för att någon lämnade..
han är ju dresserad som pavlovs hundar nu att så fort någon lämnar får man en bärshink
Medlem
Mouchinos avatar
Har ni hört Emelie säga att hon tror Judith kommer sitta i finalen till slutet, tycker jag bara hört henne säga Simon och Nardos?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hoppet hann ju vakna till liv. KANSKE, kanske kunde Nardos åka. Trodde givetvis inte på det, men HOPPET. Hoppet levde. Jag hoppades.

(Get yo’ ass over here så jag får krama dig adjö!!!!)
Men same. Det fanns en liten gnista i horisonten. Långt långt borta. Gick såklart inte att ta på. Men den fanns där. Men alltid denna ständiga besvikelse.

(En tår kommer absssss fällas!!!)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Även Tanja-fans härinne måste rösta på Simon ikväll/morgon. Enda chansen att få ut Nardos/Emelie eller Madde. Tanja har röster ändå utöver FB.
Inte en chans att jag lägger min röst på någon annan än Tanja.
2021-05-18, 20:53
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Vågat tv4 göra en omröstning nu vem vi vill ska lämna huset?

Då röstar vi ALLA på Nardos va?!
TV4 skulle aldrig göra det då de vill att hon ska vinna.
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Har ni hört Emelie säga att hon tror Judith kommer sitta i finalen till slutet, tycker jag bara hört henne säga Simon och Nardos?

Nej, hon har sagt Judith flera gånger
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
För egen del har jag aldrig köpt hatet mot Juddan in the house som förekommer i tråden. Det spelar ingen jättestor roll vem som vinner, bara det inte är Nardos.

Den som förtjänar det är nog Tanja. Tanja är en vacker person på alla sätt, hon är trevlig, omtänksam, positiv. Nardos är en oattraktiv person på alla sätt, dryg, självupptagen, negativ. Det ska inte löna sig att vara som hon.

Hallefuckinglujah!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino

Tror inte hon sade nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
nej men alltså att Madde är kvar efter Juddan är fan en skandal. jävla influencerröster

Nä Judith var favorit vecka 1-2 sen har hon dalat ner mer och mer, hon var rätt ofta gränslös och utnyttjade andra i huset, alltid med Pedram precis bakom henne, för att utnyttja han också.

Madde har fått oförtjänt skit för Adrian, hon är genuin.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror hon kokar. Jag tror faktiskt att Emelie gillade Judith. Jävla respektlöst iallafall från Nardos.

Det kommer inte med i avsnittet. Iallafall så vinklas det fint att TV4:s förutbestämda vinnare är orolig att hon åker ut i hopp om att de kan få fler röster till henne i final.
Nej. Jag har sett liven hela veckan. Såg ikPp alla avsnitten nu. De har veeeeerkligen sållat ut hur nardos framstår på riktigt jämfört med avsnitten. Kräks fan på sånt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in