Vi kan väl alla garantera att Nardos jävla
skrikande om att hon skulle åka ut egentligen handlade om att hon var säker på att hon skulle få stanna. Hennes energi gick ner till noll nu när hon inser att hon faktiskt KAN åka ut 😂
skrikande om att hon skulle åka ut egentligen handlade om att hon var säker på att hon skulle få stanna. Hennes energi gick ner till noll nu när hon inser att hon faktiskt KAN åka ut 😂
Ser faktiskt hellre Judith kvar där än Nardos.
Ska vi behöva höra nu hela veckan om hur "det är jag som åker,jag jag jag bla bla jag jag asså jag jag jag"
Judiths skrik kan jag på ngt märkligt vis ändå hellre ta än Nardos skrik, gap, HJÄRNDÖDA konversationer och riktigt dåliga attityd.
Tror att alla hade kunnat öppna sig mer om hon fick åka hem. Hon bidrar med en SÅ tråkig stämning.
ps. vet någon när nästa besked kommer?
+1 ut med svintohuvet idag så kan Kladdith lämna imorgon.
Emelies mål var finalveckan, så hon är nog nöjd oavsett 👍🏽
tror nog alla har som delmål finalvecka risken är ju att när man väl kommer dit så slappnar man av och inte gör så mycket väsen av sig vilket kan göra tt man åker